Στον πράσινο δακτύλιο, εισέρχονται τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro5. Πρακτικά, είναι αυτά που κατασκευάστηκαν μετά το 2009 και κυκλοφόρησαν στους ελληνικούς δρόμους από το 2010 και μετά. Ο αριθμός τους αυτή τη στιγμή δεν είναι μεγάλος καθώς μετά το 2010, οι πωλήσεις των ΙΧ στην Ελλάδα κατέρρευσαν.
Όπως και να' χει, μπορεί κάποιος να θελήσει να ξενοιάσει από τα όρια του δακτυλίου και τα πρόστιμα αποκτώντας ένα από μοντέλα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που επιτρέπουν κάτι τέτοιο.
Για να δείτε αυτά τα αυτοκίνητα, θα κάνετε κλικ στη σχετική λίστα. Τα 930 μοντέλα, τα έχουμε κατατάξει σε τέσσερις κατηγορίες: (κάνοντας κλικ στον σχετικό κύκλο, θα μπορέσετε να δείτε ολόκληρο τον κατάλογο).
1. Τα βενζινοκίνητα ΙΧ που εκτός του ότι μπαίνουν στο δακτύλιο, απαλλάσσονται και από τα τέλη κυκλοφορίας
2. Τα βενζινοκίνητα ΙΧ που απλώς έχουν ελευθέρας για τον πράσινο δακτύλιο
3. Τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ που συνδυάζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο
4. Τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ που απλώς μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας.
Υπενθυμίζεται ότι:
1. Το σύστημα με τα «μονά-ζυγά» δεν έπαψε ποτέ να ισχύει οπότε αν δεν διαθέτετε ένα από τα ΙΧ που προαναφέρθηκαν, θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητό σας στο κέντρο, τις μισές ημέρες του χρόνου
2. Το πρόστιμο για την παραβίαση του πράσινου δακτυλίου, είναι 200 ευρώ
3. Μπορείτε να εξασφαλίσετε άδεια εισόδου στον δακτύλιο όλες τις ημέρες του χρόνου ακόμη και αν δεν διαθέτετε ένα πράσινο ΙΧ.
4. Τους ρύπους που εκπέμπει το αυτοκίνητό σας, θα τους μάθετε μέσα από την άδεια κυκλοφορίας. Αν δεν αναγράφεται τίποτα στην άδεια, μην επιχειρήσετε να μπείτε στον δακτύλιο
5. Σύντομα τα «πράσινα» ΙΧ θα εφοδιαστούν και με το απαραίτητο αυτοκόλλητο. Αναμένονται ανακοινώσεις για τη διαδικασία.
http://www.fpress.gr/aytokinhto/item...asino-daktylio