Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #10  
Παλιά 01-07-12, 13:44
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ναι επειδη οι μετρησεις ειναι μεσα στην πολη σχεδον καθε μερα το μεσημερι ειμαι αρκετη ωρα στην κινηση! αν σκεφτεις 10χλμ το πρωι ιδια διαδρομη κανω 20 λεπτα και το μεσημερι με ανοιχτο A/C θελω 50-60 λεπτα? το A/C το ειχα ρυθμισει τερμα ρελαντι στην βαλβιδα που εχει γιατι ειχα προβλημα ψυξης και ελεγα μηπως παγωνει καλυτερα το φρεον, τελικα απλα ηθελε συμπληρωμα, με την πρωτη ευκαιρια θα το κατεβασω να μειωθει και η καταναλωση με το A/C ανοιχτο. Σκεψου να εισαι συνεχεια στην κινηση 1η-2αρα και να εχεις ανοιχτο A/C 1400rpm λογικο ειναι να ανεβει η καταναλωση. Και με τις αλλαγες που εχω κανει στην βαλβιδα ρελαντι του μοτερ (αυτοματο τσοκ) και τις συνδεσεις υποπιεσης της αντλιας υδραυλικου χωρις ηλεκτρικα φορτια εχω ρελαντι κανονικο 1000στροφες οταν αλλα μοτερ πχ το μαμα 4EFE έχει 600rpm. Επειδη σύντομα θα δουλευω συνεχεια και με υδρογονο πανω θα δω μετα το ρελαντι του μοτερ γιατι με συνεχες ηλεκτρικο φορτιο των 6 ampers που χρειαζεται ο διαχωριστης υδρογόνου σιγουρα θα μου κατεβει λιγο το ρελαντι.
Υπόψην πως ποιό μεγάλο ρελαντί κάνει το αμάξι μας να έχει καλύτερες εκκινήσεις!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 01-07-12 στις 13:57.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Κατανάλωση/100χλμ christojr1 www.LpgPower.gr 5 06-05-21 23:20
Κατανάλωση 20v blacktop mixalhs_23 4AGE 20v Levin 2 29-04-16 18:17
Μεγάλη κατανάλωση cmind TOYOTA COROLLA E 12 50 01-10-12 05:37
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (Κατανάλωση κτλ.) hyper TOYOTA COROLLA E 12 3 10-11-09 18:52
Ροπή - Ισχύς - Κατανάλωση leon74 SUPPORT 18 06-10-05 11:04



Page generated in 0,80959296 seconds (91,27% PHP - 8,73% MySQL) with 104 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:48.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)