Σήμερα πήγα έκοψα την λεπίδα.
Δοκιμάζοντάς την αργότερα στο αυτοκίνητο, έμπαινε στη μίζα αλλά δεν την γυρνούσε
Αφού τη σύγκρινα με την αυθεντική κατάλαβα ότι ήταν 2-3 χιλιοστά πιο μακρυά, οπότε επιστρατεύτηκαν πάλι οι λίγμες και μετά από μία ώρα περίπου τριψίματος και δοκιμών, κατάφερα να δώσω μιζιά!
Στα του κουτιού τώρα, το immobilizer μπαίνει στην ειδική υποδοχή του, καθώς μέσα από το ασύρματο δεν έπιανε ώστε να ξεκλειδώσει η ανάφλεξη. Όλα καλά και εδώ, το στερέωσα με λίγο χαρτί ώστε να μην κουδουνίζει.
Χαρτί μπήκε επίσης κάτω από το ηλεκτρονικό κύκλωμα, ώστε αυτό να ανέβει πιο ψηλά και να έρθουν τα κουμπάκια στο ίδιο ύψος με το επάνω κάλυμα.
Στο χέρι τώρα, το αναδιπλούμενο το νιώθω αρκετά στιβαρό, αλλά και πάλι υπολείπεται σε αίσθηση ποιότητας από άλλα αυθεντικά, πχ vw, bmw. Μου θυμίζει λίγο αυτό των ceed πρώτης γενιάς σε ποιότητα. Προσωπικά, συμπεριλαμβάνοντας τον κόπο, το ψάξιμο αλλά και το κόστος του όλου εγχειρήματος, αν αποφάσιζα τώρα, δε θα το ξαναέφτιαχνα. Σε περίπτωση που χρειαζόμουν έξτρα κλειδί, θα έφτιαχνα ένα απλό κέλυφος (όπως αυτό που παρήγγειλα και περιμένω). Παρ'όλα αυτά είμαι χαρούμενος που τελικά μετά από τόσους μήνες τα κατάφερα, και πλέον έχω δύο λειτουργικά κλειδιά (συν το γκρι), απλά δε θα το πρότεινα σε κανέναν φίλο μου να το κάνει, εκτός αν υπήρχε ακριβές αντίγραφο του αναδιπλούμενου για το αυτοκίνητό του. Δυστυχώς η Ε12 δεν βγήκε ποτέ με τέτοιο κλειδί, οπότε όλα αυτά που βρίσκω στο ίντερνετ είναι λίγο στο περίπου κατασκευασμένα, με κύριο πρόβλημα το είδος της λεπίδας, αλλά και τις εγκοπές εσωτερικά τους.
Όπως και να'χει, τέλος (σχεδόν) καλό, όλα (σχεδόν) καλά