Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
07-05-12, 01:36
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
επειδη εχεις 4efe η γνωμη μου ειναι να πας σε 4efte.
1)με 20v ειτε το δηλωνεις 1600 κ πληρωνεις κ τα τελη ειτε το αφηνεις αδηλωτο και εχεις παντα το αγχος μην σε σταματησουν
2)μην νομιζεις οτι το 20v θα το βαλεις πανω και θα ειναι 160 αλογα, σιγουρα θες μια εξατμιση και κανα προγραμμα και παλι το 4efte δεν το φτανει.
3)το 20v μην νομιζεις οτι δεν θα σου βγαλει προβληματα, ειναι ενα πιεσμενο 1600 μοτερ.
βεβαια αμα γουσταρεις ατμοσφαιρα ειναι μονοδρομος, σκυλιαζει το ατιμο και κανει κ γαμω τους ηχους.εγω παντως προτιμω τον ηχο της blitz
επισης μην βαλεις το ασημι...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Θεματικός Τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,44795704 seconds (91,12% PHP - 8,88% MySQL) with 102 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:10. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|