οποτε εχουμε δυο διαφορετικες αποψεις...που καταληγουν ας πουμε σε ενα ιδιο συμπερασμα..οποτε ειτε ενα ετοιμο παρεις ειτε κανεις μονος σου την μετατροπη εναι λαχειο...ας παμε ενα βημα παραπερα...ειτε ενα εικοσαβαλβιδο ειτε ας πουμε ειτε ενα γκλανζα μοτερ εχει τα χρονακια του εχουν τα χμ τους οποτε ας πουμε οτι ως ενα βαθμο ενα οβαλ θα το εχουν στους κυλινδρους ...οποτε εχουμε και λεμε στο πρωτο σκελος σε αυτο που ειπε ο νικηφορος οτι μπορει με λιγοτερα λεφτα να παρει ενα ετοιμο αλλα σε περιπτωση επισκευης θα πρεπει να σταξει αλλα τοσοα να το κανει σωστο...ρεκτιφιε- πιστονια κλπ κλπ εγγυυση απο ιδιωτη που θα ταγορασεις απολυτως καμια....
ενω πας στον βελτιωτη σου του λες θελω μεταχειρισμενο μοτερ στο παιρνει το σερβισαρει το κουμπωνει το βαζει μπροστα βλεπεις ανθυμιασεις..ο σωστος εππαγγελματιας θα στειλει το μοτερ στον μαντρα φερε μου αλλο...φυσικα χωρις καμια επιβαρυνση του πελατη..ειδικα οι δυο τελευταιες προτασεις μου εμπεριεχονται στο μειλ που παρελαβα στον βελτιωτη που εστειλα...οποτε αφου το παληκαρι που ανοιθξε το τοπικ οπως και ολοι μας δηλαδη μετραμε και το τελευταιο ευρω ψαχνουμε και την καλυτερη δυνατη εγγυυση...και εγγυση ο ιδιωτης που σου πουλαει ετοιμη μετατροπη δν δινει καμια οποτε εκει εισαι ακαλυπτος...
και θα πω και κατι τελευταιο λιγο ασχετο αλλα και συναμα σχετικο εγω προσωπικα ελαβα την απαντηση απο τν συγκεκριμενο μηχανικο αλλα ταμαξι μου δν το πηγα εκει και ο λογος ηταν οτι εψαξα και βρηκα για μηχανικο ενα παιδι που ναι μεν ειναι γνωστης των ιαπωνικων αλλα επισης με αφησε οχι να ειμαι αποπανω του οπως πολλοι ξερολες μηχανικοι θεωρουν αλλα γιατι ηθελα να μαθω τι και πως πληροφοριες για το δικο μοτερ...με τι κιλα μονταρεις ...πως θα μετρησω το οβαλ ποσο εχει?? τι βιδες θα βαλω???και ο ανθρωπος μονταρε και μου εξηγουσε και αυτο ηταν που με κερδισε στον συγκεκριμενο ανθρωπο....τα μοτερ μας δν ειναι πυρηνικη φυσικη ειναι απλα μοτερακια....οποτε φιλε τολινιο εμενα η συμβουλη μου ειναι αυτη ψαξε εναν μηχανικο που να εχει διαθεση να σου δειξει εξηγησει.... ειναι πολυ σημαντικο μερικες φορες...
και για να απαντησω στο φιλο πρεατοριαν το 4εφτε το μοτερ δν χρειαζεται να δουλεψεις πιεση για να παρεις αλογα...και να κινηθεις πιο γρηγορα μενα ιντερκουλερ ενα χταποδι και ενα εξτερναλ...να κρατας και δυναμη ψιλα εισαι κομπλε εχεισ ενα αυτοκινητο 150 -160 γεματα αλογα και παιζεις ανετα με τν ανατγωνισμο στην κατηγορια σου...για να μην μιλησω για πολλα σταρλετ για κλειστα μοτερ με 25αρες που γλειφουν τα 180- αλογα για πολλα πολλα χιλιομετρα με μαμα σωθικα...αυτα τα μοτερ πονανε στα λουκια των πιστονιων...αλλα με 4 custom πιστονια μηχανουργειου με ελατηρια κοστους 150 ευρω λυνεται και αυτο και παιζεις για πολυ καιρο μπαλα με αυτο το σετ απ...για παραλληλο κλπ που γινεται ακομα πιο σωστο δν σου μιλαω γιατι θα μου πεις για κοστος και θα χεις και δικιοα αι εμνα 500αρικο κανεις δουλεια..επισης γκλανζα μοτερ εικοσαβαλβιδο μαυροκαπακο και κομπρεσορατο τελευταιας γενιασ εχουνε ιδια χρονακια σε ηλικια...με επριφερεια το 13αρακι κανει θαυματα..με κομπρεσορατο κλειστο 300?? ισως αλλα με κοντινη ημερομηνια ληξης αγραφους καλυτερα δικσοπλατα και εν ασωρο αλλα μπικικινια...ενω με 13αρακι πας 200 αλογα με ψιχουλα και αξιοπιστα 25αρα χταποδι εξτρεναλ παραλληλο και αντιο ανταγωνισμε .....
αλιενγκοα ηρεμησε αγορι μου τι εχεις παθει δν βγηκε το πασοκ πρωτο κομμα και τσιτωσες?
