Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Οσο αφορα το πατημα με τον φιλο με την Celica ειναι οντως περιεργο ειδικα με το Type R αφου ενα τετοιο με αυτα που φοραγε ηταν 210+ ανετα και καμια 20+αρια κιλα ροπης !!!!
Παρολα αυτα το αποτελεσμα μετραει και μπραβο στο φιλο μας με την γρηγορη Celica του!!!
Για τα αλλα μοτερ που ανοιξε δεν εχω ιδεα τι κανουν αυτα τα μοτερ!!!!
Εχω δει μονο Integra και Κ20!Απο NISSAN μονο τα κλασικα 150αρια(143) διλιτρα που δεν πανε βημα!!!
19.7 κιλα ροπη το 1800??????Δεν ξερω αν σε ειχα ξαναρωτησει(πιθανον ναι) αλλα σε τι dyno αυτη η ροπη?Σε κανα DYNAPACK μηπως ή σε κανα VAMAG?
|
το nissan φοραει αυτον τον κινητηρα!
Το SR20VE είναι η πιό κοινή μηχανή με ΝΕΩ VVL. Έχουν υπάρξει δύο κύριες εκδόσεις αυτής της μηχανής. Η πρώτη έκδοση έκανε τη ροπή 187hp και 145lb/ft. Αυτή η μηχανή χρησιμοποιήθηκε από τη Nissan από το 1997 ως το 2001. Βρίσκεται Nissan Primera, Nissan Bluebird, και Nissan Wingroad. το honda φοραει αυτον Το πρώτο πολίτη να λάβει το σήμα R Τύπος εισήχθη το 1998 ως το EK9. Οι κοινές EK9 πολλά κοινά χαρακτηριστικά με το Integra Type R DC2 / ΝΔΜ DB8 όπως παράλειψη υγιή απονέκρωση και άλλο βάρος, με μέτρα μείωσης, ένα χέρι-νται
κινητήρα B16B , μπροστά ελικοειδείς διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τη στενή σχέση κιβωτίου ταχυτήτων
κλπ.. Ο κινητήρας B16B καυχήθηκε ένα από τα υψηλότερα απόδοση ισχύος ανά λίτρο όλων των εποχών για έναν κινητήρα με 185 NA PS (136 kW? 182 hp) από 1.6. το δυναμομετρο οπως σου ειχα πει ειναι το dimsport και ειναι με φρενα!