Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ανδρεας
ξαναλεω πως ολα γινονται!εκτος toyota κ στα καταλληλα ατομα!κ πληροφοριακα τα αμαξια μασ ειναι κ δυσκολα μιας κ το εγκεφαλακι του immobilizer ειναι ενσωματωμενο στον κανονικο εγκεφαλο κ οχι χωρια!βεβαια αυτα ειναι για ωρες αναγκης(οπως εκανα εγω) κ οχι απλα για αλλαγη εγκεφαλου!
|
Αναλογα για ποιο αμαξι λες! στο 4EFE (ΕΕ111-Starlet ep91) ειναι ξεχωριστος ο εγκεφαλος immobilizer και καλα κρυμενος καπου πισω στην κεντρικη κονσολα και εχει 2 καλωδιακια που συνδεεται με την κανονικη ECU του κινητηρα, σε καποια παλιοτερα μοντελα της Pegeaut ειναι στο χωρο του μοτερ στον εγκεφαλο του κινητηρα και οταν θελουν να τα κλεψουν απλα κουμπωνουν πανω εναν εγκεφαλο απο μοντελο χωρις immobilizer! και ετσι παιρνει κανονικα μπροστα! Σε αλλα μοντελα corolla δε γνωριζω πως ειναι. Για το παραπανω μοτερ τα εχω δει τοσο στο Toyota EPC οσο και σε σχετικα ηλεκτρολογικα σχεδιαγραμματα που εχουμε ανεβασει.
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=17383
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=22218 (Σελίδα 218-219)
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199...MDKW_8424.html
http://s180.photobucket.com/albums/x...eenshot-12.png