Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pantelis
τα πραγματα ειναι απλα και χιλιοδοκιμασμενα...σταρλετ μοτερ με 25αρα τουρμπινα με 0,6 πιεση καιει ενα με εναμιση λιτρο λιγοτερο ανα 100 χιλιομετρα σε σχεση με μαμα τουρμπινα...ταμαξι η 25αρα το ξεκουραζει αφανταστα μεσαιεες και χαμηλες... ψηλα φυσιολογικα ειναι να τρωει παραπανω... μιλαμε για νορμαλ και ιδια οδηγηση και γιατισ δυο τουρμπινες..ρςτηστε τον wastegate οταν ειχε βαλει ενα αγνωστης προελευσης τουρμπο με τεραστιο κωλο και τουρμπιζε στι 6000 και με 1/4 ντεποζιτο εκανε 160 χιλιομετρα...
|
οι δοκιμες που ειχαμε κανει εμεις παλιοτερα με σταρλετ ηταν με διαφορες αλλες στα αμαξια γιαυτο το ειπα πριν, ο ενας ειχε 17αρες με την Τ25, ο αλλος 16αρες με την Τ28 και εγω με το μαμα starlet 185/55/14! οποτε δεν ειμαστε σιγουροι για τα αποτελεσματα, επισης ειχα κοντο σασμαν ενω οι αλλοι του gt. Αλλα η οικονομικη οδηγηση που λετε μιλαμε για ΜΗΔΕΝ τουρμπισμα, αλλιως και παλι δεν ειμαστε σιγουροι για τα αποτελεσματα, καταρχην αποκλειεται να εχεις turbo moter και να κοιτας το μπαρομετρο να μην πηγαινει πανω απο 0, χωρια οτι θελει 100χρονια για να αναπτυξει χλμ ετσι! οποτε τσαμπα γινεται η συζήτηση αυτη! γενικα οταν εχεις μεγαλη τουρμπινα καις πολυ, γιαυτο και αρκετοι εχουν και 2ο αμαξι!