Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Ας μην γινόμαστε τόσο απόλυτοι. Δεν πρόκειται για μ@λ@κί@, αλλά για τακτική που είναι πολύ έντονη τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της οικονομικής κρίσης και της ανάγκης μείωσης του κόστους εξέλιξης και παραγωγής των αυτοκινήτων και των μηχανικών μερών τους. Όλες σχεδόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν συνάψει τέτοιου είδους συνεργασίες. Εξάλλου η ΤΟΥΟΤΑ δεν το κάνει αυτό πρώτη φορά. Το έκανε με το Aygo σε συνεργασία με το PSA Group και τα δίδυμα Peugeot 107 και Citroen C1. Τα παραδείγματα είναι πολλά: Renault-Nissan-Daimler, PSA-BMW, Ford-Toyota, Suzuki-Fiat, Infiniti-Mercedes κ.λπ.
|
απλως αυτο που λεω ειναι οτι αντι να παρει καποιος τωρα toyota καινουργιο με τις τιμες που εχει και τα πλαστικα που χρησιμοποιει ,συγνωμη κιολας αλλα παιρνει κορεατικο με πολυ λιγοτερα λεφτα πολυ φτηνοτερα ανταλλακτικα δεδομενου οτι εχει πλησιασει πλεον την ποιοτητα δεν ειναι οπως το 98!αν τλκ επιλεξει το toyota πρεπει να ειναι τογιοτακιας οποτε σιγουρα δεν θελει να εχει κατι αλλο εκτος απο toyota κατω απτο καπο αυτο ειναι το σκεπτικο μου...