4Ε-FE πολλαπλή εισαγωγή σε 4E-FTE ?
Το θέμα αυτό το συζητούσα και με έναν φίλο μηχανικό αν και τελικά δεν έκανε μετατροπή στο starlet ep91 που είχε και έχω μείνει με την απορία. Στο google βρήκα ερωτήσεις αλλά κανέναν να το έχει κάνει. Το θέμα λοιπόν είναι πως η εισαγωγή (intake manifold) του 4EFE (της EE11) είναι με μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής αερά από αυτήν του 4EFTE, σύμφωνα με μερικούς αυτός ειναι ο λόγος που το συγκεκριμένο μοτερ εβγαζε παραπανω αλογα εναντι του 4E-FE (του starlet ep91) που έχει πολλαπλή εισαγωγή παρόμοια με του 4EFTE ή του 4A-FE (1600cc 16V). Εμενα μου εχει μεινει απο το μαμα μοτερ και είχα σκεφτεί να την έβαζα πάνω, αλλά δεν ξερω αν θα εχει διαφορα σε επιδόσεις ή θα είναι χειρότερα, επίσης δεν ξερω ακόμα (δεν το εχω τσεκάρει) αν ταιριαζουν οι ηλεκτρικές φύσες απο τους αισθητηρες επάνω στην εισαγωγη, δλδ το idle control valve (βαλβίδα ρελαντί) και το throttle position sensor (αισθητηρας της θεσης πεταλούδας). Το έχει δοκιμάσει ποτέ κανείς ή έχει ακούσει κάτι? υπάρχει περίπτωση να υπάρχει βελτίωση συμπεριφοράς στο 4EFTE λόγω μεγαλύτερων αυλών εισαγωγής της πολλαπλής?
|