Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
4Ε-FE πολλαπλή εισαγωγή σε 4E-FTE ?
  #1  
Παλιά 28-11-11, 20:02
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
4Ε-FE πολλαπλή εισαγωγή σε 4E-FTE ?

Το θέμα αυτό το συζητούσα και με έναν φίλο μηχανικό αν και τελικά δεν έκανε μετατροπή στο starlet ep91 που είχε και έχω μείνει με την απορία. Στο google βρήκα ερωτήσεις αλλά κανέναν να το έχει κάνει. Το θέμα λοιπόν είναι πως η εισαγωγή (intake manifold) του 4EFE (της EE11) είναι με μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής αερά από αυτήν του 4EFTE, σύμφωνα με μερικούς αυτός ειναι ο λόγος που το συγκεκριμένο μοτερ εβγαζε παραπανω αλογα εναντι του 4E-FE (του starlet ep91) που έχει πολλαπλή εισαγωγή παρόμοια με του 4EFTE ή του 4A-FE (1600cc 16V). Εμενα μου εχει μεινει απο το μαμα μοτερ και είχα σκεφτεί να την έβαζα πάνω, αλλά δεν ξερω αν θα εχει διαφορα σε επιδόσεις ή θα είναι χειρότερα, επίσης δεν ξερω ακόμα (δεν το εχω τσεκάρει) αν ταιριαζουν οι ηλεκτρικές φύσες απο τους αισθητηρες επάνω στην εισαγωγη, δλδ το idle control valve (βαλβίδα ρελαντί) και το throttle position sensor (αισθητηρας της θεσης πεταλούδας). Το έχει δοκιμάσει ποτέ κανείς ή έχει ακούσει κάτι? υπάρχει περίπτωση να υπάρχει βελτίωση συμπεριφοράς στο 4EFTE λόγω μεγαλύτερων αυλών εισαγωγής της πολλαπλής?
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
injen sp2077p εισαγωγή κρύου αέρα cai (cold air intake) cchristos Αξεσουάρ και Ανταλλακτικά 0 30-11-21 16:42
Μεταλλική εισαγωγή pilotos7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 27-05-10 05:25
Εισαγωγή στα φρένα.(εκπαιδευτικό) kyro ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 13 14-07-07 02:46
Εισαγωγή Μτχ Απο Εξωτερικό MARMEL SUPPORT 18 25-05-06 17:30
πολλαπλή εισαγωγής 2 be or not 2 be? Azriel SUPPORT 1 10-03-06 23:03



Page generated in 0,30517697 seconds (89,11% PHP - 10,89% MySQL) with 78 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:13.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)