Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ 19
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Μανωλη ειχε δυο εκδοσεις οπως λες αλλα οχι τετοιες!
1) 136 αλογα ,τρελλη κηδεια
2) Αυτη που σου ειπα με τα 167
Οτι το πηρε ετσι το αμαξι περιπλεκει και αλλο τα πραγματα γιατι πραγματικα δεν ξερεις τι εχει κανει ο προηγουμενος ιδιοκτητης!
Παντως απο την στιγμη που ανεφερες τα δυο αυτα πατηματα με αυτα τα αμαξια τοτε ειναι κατι παρα μα παρα πολυ καλο και σιγουρα οχι 170 και 180 αλογα ,αλλα πολυ παραπανω......
Αν και με το S2000 ειδικα δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ενα τετοιο αμαξι με οτι και να του κανεις ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ να μπορεσει να ριξει 2 αμαξια σε S2000!
Εγω λεω οτι μου μυριζει ΝΙΤΡΑ η δουλεια.......
Οσο αφορα το 1λιτρο ενισχυτικο που λες και ολο το ντεποζιτο με ενισχυτικο να γεμισει δεν θα καταφερει κατι καλυτερο απο 4-5 αλογα παραπανω,αποδεδειγμενα απο μενα!
Ακομα και αγωνιστικο καυσιμο να βαλεις σε ενα μοτερ ,αν δεν τροποποιησεις το προγραμμα να δουλεψει για αγωνιστικο καυσιμο ,απλα πετας τα λεφτα σου και τιποτα παραπανω!Με 100 καθαρα οκτανια ενας κινητηρας ειναι στο 100% των δυνατοτητων του και ετσι ενα ενισχυτικο απλα ενισχυει την βενζινη πρατηριου!!!!
Μην σε παραμυθιαζει ο οποιοσδηποτε για να στο παιξει εξυπνος!!!
Εγω αυτα που σου λεω με τις βενζινες τα εχω πιστοποιησει και στο δυναμομετρο του φιλου μου μηχανικου!
Απο 95αρα σε 100αρα και σε 100αρα με 1 ενισχυτικο και σε 100αρα με 2 ενισχυτικα τα αποτελέσματα ειναι 2 εως 3 αλογα στα 120!!!! Μετα απο ενα σημειο και τα πολλα οκτανια λειτουργουνε αντιστροφως αναλογα και δημιουργουνε προαναφλεξη τα λεγομενα <πειρακια>!ΑΝ δεν τροποιησεις το προγραμμα ετσι.......
|
Μάλλον θα εννοεί τον τελευταίο δίλιτρο με τα 177 που μπήκε και στην σπέσιαλ έκδοση 206 RC! Αν και δεν νομίζω να μπήκε ποτέ αυτός ο κινητήρας στο Xsara εργοστασιακά. Μπορεί να έκανε engine swap.
Α, και τα Xsara της αστυνομίας τα περισσότερα είναι 1,6.