Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Γιατι συγκρινετε την π@υτσ@ με την βουρτσα.
|
αυτη η πο@τσα ηρακλη ομως ειναι must μοτερ σε ολα τα γιαπωνεζικα site τυχαιο?δεν νομιζω!και εξαλου το εχω ξαναπει οτι απο την στιγμη που τιθεται θεμα συγκρισης 2 μοτερ και το ενα εχει πανω απο 30 αλογα και 200cc+ ,αυτο που κλεινει η ζυγαρια ειναι στο λιγοτερο δυνατο που κερδιζει σε χρονους και κοντρες.
αν ο vvtli ηταν στα χερια μου δεν θα αντεχε ουτε βδομαδα πραγμα που ο 20v ειναι δοκιμασμενος για την αντοχη στο σκισιμο και με μοτερ απο τροπετα απο ιαπωνια που ουτε ξερουμε ποσα αληθινα χιλ. εχουν!
οσο αφορα το eur3-4 κτλπ αν ισχυε το αντιθετο θα το ελεγες ως παρατηρηση?(δηλαδη να ηταν ο vvtli εβγαινε την 1993-1999 και 20v 2000 και μετα),τι να κανουμε ρε φιλε τοτε βγηκε αυτος ο κινητηρας με εκεινες τις προδιαγραφες αν θελεις συγκριση θα γινει οπως ειναι,δεν μπορω να βαλω προκαταλυτες κτλπ χαχαχα!!
τεσπα για να μην λεω εγω πολλα τα εχουν πει τοσα χρονια οι ιαπωνες με τον τροπο τους τι σημαινει 20v και τιποτα δεν ηταν τυχαιο που πουλησε παγκοσμιος αυτος ο κινητηρας και χρησιμοποιηθηκε στα περισσοτερα jap cars project σε αντιθεση με τον vvtli που περασε απλα απαρατηρητος!
θελω επισης να πω οτι παροτι που εχω 20V ειμαι φαν του vvtli που δυστυχως δεν ειχε την προβολη που του αξιζε ισως,μπορει να κανω και λαθος!