Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
|
|
|
05-10-11, 18:10
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
http://www.prcclub.gr/Topics/Lubrica...00C-40C-4C.pdf
το παραπανω link ειναι για να βοηθηθει ο καθενας να διαλεξει οτι του αρεσει...απο κει και περα
οντως απο οτι φαινεται τα amsoil ειναι πολυ καλα λαδια ,εγω δεν τα γνωριζα αλλα νομιζω εισαι λιγο υπερβολικος στους χαρακτηρισμους σου ,εδω μιλαμε για 1400αρι μοτερ stock με κοφτη 6500.... οχι για τεζα φτιαγμενο N/A 2zz ge ή 4AGE ή 3SGTE 400hp που ειτε στροφαρουν 9000 ειτε δουλευουν 1,5-2bar πιεση ειτε και τα δυο μαζι.....
οποτε σε σχεση με τα castrol "του κιλου" που βαζουν οι αντιπροσωπεις απο το βαρελι ειτε βαλεις motul ειτε amsoil ειτε καποιο αλλο ακριβο racing συνθετικο λαδι ,οι διαφορες ειναι χαωδεις υπερ των "ακριβων" λαδιων αλλα μεταξυ τους οι διαφορες ειναι μικρες γιατι τα λαδια αυτα υπερ-υπερκαλυπτουν τις απαιτησεις των απλων μοτερ μας αρα και δεν φτανουμε το λαδι στα ορια του τοσο ευκολα και τοσο συχνα οπως αλλα μοτερ ποιο "πιεσμενα" εκτος κι αν καποιος κανει ολη μερα-καθε μερα κοντρες και τα Σ/Κ τα περναει γραφοντας γυρους στα Μεγαρα ....εκει ναι φαινονται οι διαφορες μεταξυ και των καλυτερων λαδιων...Π.χ το motul 300v στο δικο μου αμαξι και παρα το σκισιμο βγαζει αψογα 5000κμ ,στα 7-7500κμ σαφως και το νοιωθεις οτι θελει αλλαγη ...αν βαλεις το ιδιο λαδι σε ενα s2000 λογικα δεν θα αντεξει πανω απο 3-3500κμ στα 5000κμ θα θελει σιγουρα αλλαγη ..οσο για θερμοκρασιες ....σε golf 2 1.8 gti με ροικη-συμπιεση-custom εκκεντρα-φ-π-ε που στροφαρει 7800, με την "καλη" σειρα λαδια της ARAL εβλεπε θερμοκρασια λαδιου 115-120C με το motul που του προτεινα 90-95C max ,το παει ταπα ολη μερα και αλλαζει λαδια αυστηρα ανα 5000κμ οτι λαδι και να βαλει...
Παντως θα δοκιμασω και ΑΜSOIL μιας και διαβασα οντως καλα λογια στο νετ...αλλα το motul δεν θα το χαραμισω σε καμια φρυτεζα....μεσα στο μοτερακι μου καλα τα εχει παει μεχρι τωρα ...
|
Δεν είπα κάτι διαφορετικό...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308
Αν οδηγάς ανθρώπινα και με castrol-motul- και λοιπά τηγανόλαδα θα είσαι μια χαρά για μια ζωή...
|
Αν κόλλησε το μάτι σου στα "τηγανόλαδα" μπορώ να το αλλάξω σε "λάδια ευρείας κατανάλωσης"...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Θεματικός Τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,33134604 seconds (89,13% PHP - 10,87% MySQL) with 76 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:30. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|