κατανομη βαρους????
δεν υπαρχει πλεον αυτο το προβλημα μιας και κατσαμε μετρησαμε το βαρος με το μοτερ και την πισω γεφυρα...
σε ποια κεντρα θα πεσει το μοτερ ωστε να μην ειναι μπροστοβαρο μιας και σε ντριφταμαξο πρεπει να εχεις καλη κατανομη...
επιλεχτηκε να γινει βανδαλισμος στο πισω μερος του αμαξιου ωστε να μπει το σπαστο διαφορικο για τον λογο του μεγαλου φοτρτιου που θα δεχτει απο την γεφυρα που ειναι πολυ βαρια και αλλο τοσο το διαφορικο...
για να μπει η μπροστινη γεφυρα και να κατσε ο τροχος στο κεντρο...
θυσιαζετια σχεδον ολο το σαμαρι που μπαινει το σασμαν και θα μπει του σουπρα...
θα δειτε και φωτογραφιες...
δηλαδη το μοτερ οι δυο κιλυνδροι ειναι απο τον καθρεφτη και μεσα....αρα σωστη κατανομη πισω απο τις μπροστα ροδες το μισο βαρος της μηχανης...
για να μπορεσω να συνιπολογισω βαρος...
θα πρεπει να γινουν δοκιμες σε ατομοσφαιρικο μοτερ ωστε να ερθει η καροτσα σε τελεια κατασταση να λειτουργησει και μετα να προχωρησουμε σε ανοοιγμα μηχανης...
πιο δυσκολο αυτο που λεω αλλα δεν θελω να ριξω ποσα λεφτα στα μηχανικα και το αμαξι να μην ειναι ζυγισμενο...
σε ενα μηνα απο τωρα μιας και τελειωνει τις γεφυρες ο φαρνατζης θα κανουμε προβα το μοτερ...και που θα παει το σασμαν....
πιστευω τα χριστουγεννα θα κανουμε δοκιμες σε πιστα...!!
|