δεν ειναι ετσι! η μαμα σκαστρα ειναι για να δουλευει σε συγκεκριμενο σημειο στο μοτερ που δεν υπάρχει οταν βαλουμε μπροστα intecooler! και για να ειναι κλειστου τυπου και να ριχνει τις αναθυμιασεις λαδιου μεσα στην πλαστική σωλήνα εισαγωγής αερα! αν ειναι ετσι οπως τα λες γιατι δεν αφηνες και το μαμα ιντερκουλερ μπροστα παρα εβαλες αλλο ? και αυτο με μεγαλυτερη πιεση χρειαζεται! με μαμα πιεση και ειδικα με μαμα τουρμπινα μονο το turbo lag αυξανεις! αυτο ειναι υπερβολή, οχι να αλλαξεις την μαμα ελεεινη σκαστρα κλειστου τυπου με μια πολυ πολυ καλυτερη και ανοιχτού τύπου! το να βαζεις την μαμα σκαστρα να παιζει τον ρολο ανοιχτης (που δεν ειναι), σε λαθος σημειο για την κατασκευη της και χρησιμοποιώντας την μιση εξοδο οπως ειπα και πριν, αυτο ειναι το μεγαλυτερο λαθος, οχι οτι υπάρχει καποιο προβλημα λειτουργιας δεν παθαινει κατι με την μαμα πιεση, αλλα και μονο που την βλεπω μου την δινει στα νευρα! πολυ κακομουτσουνη ειναι! ελεος! τελος παντων ο καθενας κανει οτι θελει στο αμαξι του και για τους λογους του, αλλα οταν αλλαζεις ποσα αλλα πραγματα, ειναι τουλαχιστον κριμα να εισαι ακομα με την μαμα πλαστικη σκαστρα! εκτος αν ειναι θεμα οικονομικο, τοτε παω πάσο!
|