Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*90

TOYOTA COROLLA E*90 1986>1992

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #12  
Παλιά 13-08-11, 09:28
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Είναι απλά τα πράγματα μην πεδεύεσαι τσάμπα! αν ακούς την μίζα να γυρνάει με δυσκολία είναι μπαταρία! θα δεις φωτα λαμπακια κτλ να τρεμουν ή να ανάβουν αχνά. Αυτό σημαίνει πως αν συνδέσεις με καλώδια ενα αλλο αμάξι επάνω (την μπαταρια του εννοώ) τοτε θα πάρει μπρος! οπως και αν σπρωξετε το δικό σου σε καμια κατηφορα, αν και λενε πως αν εχει καταλύτη να μην το κάνουμε αυτό! στην αναγκη αν εχεις κανα φιλο κοντα, καντε τραμπα την μπαταρια αν είναι σαν την δικια σου να δεις αν θα πάρει! αν δεν ειναι μπαταρια τοτε θα είναι η αντλία! οσο για τον φορτιστη, ποιο φτηνή ειναι να πάρεις νεα μπαταρια!!! βολτομετρο εχεις να την μετρησεις? αν εχεις ενα πολυμετρο κανει! με σβηστο το μοτερ πρεπει να ειναι το ΛΙΓΟΤΕΡΟ 11volts, αν ειναι χαμηλότερα 100% θες μπαταρια!!! οταν δουλευει το αμαξι πρεπει να ειναι 13 το λιγότερο μέχρι 14,5 καπου εκει, με την ζεστη ανεβαζει και αλλο και μπορει να δουμε και 15volts με ανοιχτο μοτερ παντα. Οταν η μπαταρια ειναι κατω απο 11 volts η μιζα δυσκολευετε να παρει και γυρναει αργα, κατω από 10.5 δεν προκειτε να παρει και η μπαταρια ειναι για πεταμα ουτε και προκειτε να φορτισει, μονο για λιγακι αν δωσεις ρευμα από αλλη μπαταρια!

η αντλια δεν ξερω στο δικο σου που ειναι και πως ειναι, μπορει να αλλαχτει και εκει λογικα χωρις το αμάξι να μετακινηθει, κοστος δεν εχω ιδεα.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*90

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αντλία βενζίνης corolla92 TOYOTA COROLLA 111(G6) 20 21-07-23 13:04
Αντλία νερού. papgeo1965 TOYOTA AURIS 2 22-04-18 00:26
Διαρροή στην αντλία υδραυλικού NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 11 25-06-16 11:57
Ερώτηση για αντλία βενζίνης GT4 LISSAS SUPPORT 4 18-12-13 12:37
βοήθεια για αντλία λαδιού Alexisferos SUPPORT 3 02-06-11 01:41



Page generated in 0,61814690 seconds (89,59% PHP - 10,41% MySQL) with 98 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:19.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)