Σήμερα έβγαλα από το αμάξι την αντλία και αντικατέστησα το λάστιχο τύπου o-ring που βρίσκεται στο πίσω καπάκι της αντλίας, και θα το βρείτε στο σετ επισκευής που έκανε όπως ειπα 27 ευρω από την Toyota. Επειδή η αντλία μου δεν είχε άλλο λειτουργικό πρόβλημα και απλά εχανε λάδια από το πίσω καπάκι της, άλλαξα μόνο αυτο το λάστιχο. Δεν άλλαξα τπτ αλλο επειδή θα έπρεπε να λύσω την τροχαλία και ολο τον άξονα και να γινει η αντλία βίδες! μετά μάλλον θα είναι δύσκολη η συναρμολόγηση της!
Ξεβιδώνουμε ότι κρατάει την αντλία στο μοτερ, η κεντρική βιδα είναι 14mm την βγαζουμε με καστάνια, και αφαιρούμε τα σωληνάκια υποπίεσης, καθώς και τα σωληνακια επιστροφης και εισαγωγης υγρού από το δοχείο. Το ένα ειναι κολάρο και εχει ενα σφιχτηράκι και το άλλο θέλει ένα 17αρι κλειδί να το ξεβιδώσουμε.
Βαζουμε και ενα δοχειακι κατω από το αμαξι να μαζεψουμε τα υγρά, αν είναι νεα όπως ήταν τα δικά μου μπορουμε μετά να τα ξαναβάλουμε στο δοχειάκι.
Καθαρίζουμε καλά το πίσω μέρος της αντλίας και με μια τσιμπήδα υδραυλικού μεσαίου μεγέθους πιεζουμε το καπακι προς τα κατω ώστε να μεινει το απαραίτητο κενο και με ενα μικρο κατσαβιδακι ισιο αφαιρούμε την ασφάλεια από το καπάκι. Μετά μπορουμε να το σηκώσουμε επάνω. Στην αντλία θα δουμε ενα ελασμα, προσοχη μην το χασουμε! αυτο σπρώχνει το καπακι προς τα εξω για να πιέζεται στην ασφαλεια και να μην χάνει λαδια! δεν το πειράζουμε! δεν υπάρχει αλλο στο κιτ επισκευής! αλλαζουμε το λάστιχο που μας ενδιαφερει είναι ενα από τα 2 μαυρα που εχει το σετ επισκευης και τα ξαναβαζουμε ολα στην θεση τους. Στο σετ επισκευης υπάρχει και νέα ασφαλεια για το καπακι. Αφου ολα τα βαζουμε πανω οπως τα βγαλαμε, βαζουμε στο δοχειο υγρο στο max και βαζουμε μπροστα. Γυρναμε μερικες φορες το τιμόνι μας δεξια-αριστερα και συμπληρωνουμε οσο χρειαστει στο δοχειο μεχρι το MAX και ειμαστε ετοιμοι! εμενα δεν χανει σταγόνα λάδι τωρα! και οι φωτος :