Σε καθημερινη χρηση παιζει μεγαλο ρολο γιατι μην κοιτας εσυ Πανο που εισαι διλιτρος και εχεις κυβικα και απο τις 3000 εχει πανω απο 22 κιλα ροπης!!!
Εγω για παραδειγμα που ειμαι 1372 στις 3000 εχω 12 κιλα ροπης και στις 4000 18 κιλα οπου αρχιζω να φουσκωνω την 28αρα μου!!!
Αν την φουσκωνα απο τις 5000 τοτε θα ειχα στις 4000 14 το πολυ 15 κιλα ροπης και στις 5000 θα ειχα 18 κιλα!
Σε καθημερινη βαση σε ταξιδι και σε προσπεραση ειναι πολυ ενοχλητικο και σε ανηφορικο δρομο!!!
Ειναι το λεγομενο lag και σε συνθηκες κοντρας παλι παιζει ρολο ποσο γρηγορα θα φουσκωνεις την τουρμπινα και που θα βγαζεις δυναμη και ροπη!!!
Αλλο να εχει 34 κιλα ροπης που εχω εγω στις 5450 και αλλο στις 4500 και αλλο στις 6500!!!Οδηγικα εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα ,σε απολυτα νουμερα ειναι ομως σχεδον το ιδιο θα τα βγαλει τα αλογα του και στις 6500 και στις 7500 αν ειναι το μοτερ ικανο να γυρισει ωφελιμα τοσο ψηλα(μιλαμε για μικρα μοτερ και το δικο μου ειναι και 8βαλβιδο ε!)
Πιστευω να σε διαφωτισα!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|