e-shop.gr ΑΕ. Σημαινει...
....Ανευθυνοτητα, Ανοργανωσια, Ασεβεια στο Επακρο.
Στις 12 του τρεχοντος μηνα εκανα μια παραγγελια απο το e-shop.gr (ενα case υπολογιστη). Ο χρονος αναμονης που μου δινανε ηταν 2 με 3 εργασιμες ημερες. Περασανε αυτες οι 2-3 μερες, απαντηση καμια. Περασε μια εβδομαδα, ενημερωση καμια. Πηγα εγω απο εκει, για να μαθω οτι υπαρχει ενα μικρο προβλημα με τους προμηθευτες τους, και μου δωσαν χρονο αναμονης αλλες 2-3 μερες. Οι οποιες παλι περασανε, χωρις καμια ενημερωση γι αλλη μια φορα. Φτασαμε στη σημερινη μερα, 27-7-2011, να πηγαινω ΠΑΛΙ εγω απο εκει, για να δω τι γινεται με την παραγγελια μου. Η απαντηση: "καντε υπομονη αλλες 3 μερες και θα σας το χουμε φερει, λογικα". Εκει ηταν λοιπον που τα πηρα και φυσικα ακυρωσα την παραγγελια. Στην ερωτηση τους για το αν υπαρχει κατι αλλο, τους ειπα οτι φυσικα και υπαρχει κατι αλλο, το οποιο δεν ηταν τιποτε αλλο απο τα -δικαιολογημενα- παραπονα μου μιας κι αυτη ηταν η τριτη φορα που εγινε. Τους ειπα οτι ναι μεν ξερω οτι δεν φταιει ο υπαλληλος που ηταν εκει, αλλα αυτον ειχα μπροστα μου. Ζητησα να μιλησω στον υπευθυνο του παραρτηματος που πηγα (δεν το αναφερω για ευνοητους λογους), χωρις φυσικα να γινει κατι τετοιο. Οποτε και εθεσα τα παραπονα μου στον υπαλληλο, ο οποιος αρχικα ακουγε τι του ελεγα, αργοτερα ομως αρχισε να με αντιμετωπιζει με απαθεια και να μου λεει "αυτα γινονται και αλλου, οχι μονο σε εμας" "και στο Πλαισιο να πατε παλι το ιδιο θα δειτε" "εχει γενικα η αγορα προβλημα" και διαφορα ομοια. Ενω δεν ειχα σκοπο να αναφερθω σε αυτο, του απαντησα οτι στην μια μεχρι τωρα φορα που ειχα παραγγειλει κατι απο Πλαισιο (τον Οκτωμβρη του 2010), με πηραν τηλεφωνο την επομενη και μου ειπαν οτι αυτο που ηθελα δεν το χανε σε αποθηκη τους, και θα περιμενα 7 με 10 μερες με την επομενη παραλαβη τους. Μπορει να την ακυρωσα τελικα την παραγγελια μου (και τελικα να βρηκα παλι στο Πλαισιο κατι αλλο που ανταποκρινοταν στις απαιτησεις μου), αλλα η διαφορα ειναι οτι στο Πλαισιο ενδιαφερθηκαν, με βρηκαν μια μερα μετα και μου παν "το και το", και μου προτεινε ο ιδιος ο διαχειρηστης της παραγγελιας μου αν θελω να μου προτεινει κατι αλλο εκεινος! Οχι να πρεπει να παω εγω απο κει και να μου λενε βλακειες υπομονη και τοιαυτα. Η απαντηση του: "τι να κανουμε, καθε εταιρια εξυπηρετει διαφορετικα τους πελατες της, εμεις στελνουμε στις δυο εβδομαδες καποια ειδοποιηση". Τοτε ακριβως ηταν που πραγματικα εγινα εξαλλος και τους εσουρα τα εξ αμαξης, διοτι ειναι αδιανοητο να σου δειχνει μια εταιρια για σημαια της την εξυπηρετηση των πελατων της, ενω αυτη τελικα αποδεικνυεται ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ!! Φυσικα, εθεσα τα στοιχεια μου στην διαθεση τους, αν θελουν να μιλησουν εκεινοι μαζι μου, μιας και αυτοι το θεωρησαν περριτο να μιλησω εγω απευθειας με καποιον ανευθυνοϋπευθυνο, ενω απο την μερια μου τους διαβεβαιωσα οτι και με χασαν απο πελατη τους (εχω στησει 4 υπολογιστες με τις αγορες μου απο το 2005, με οτι αυτο συνεπαγεται) και φυσικα να ειναι σιγουροι οτι θα ακολουθησει δυσφημηση απο μερους μου. Οχι πως τους ενοιαξε, με το συμπαθειο χεστηκανε, αλλα σιγουρα δεν θα χρειαστει να προσπαθησω ιδιαιτερα γιατι με την τακτικη που ακολουθουν θα φυγουν οι πελατες μονοι τους!
Συγνωμη για το υπερβολικα μακροσκελες ποστ, το ανοιξα ομως διοτι πιστευω οτι εχετε βρεθει σε παρομοια θεση και περιμενω τα σχολια σας.
|