Ξαναγυρίζω στο θέμα μετά από πολύ καιρό. Παρατήρησα τώρα που έπιασαν οι ζέστες πως μετά από πολύ χρήση φρένου με μεγαλούτσικες ταχύτητες δλδ 120-140+ αρχίζουν μάλλον να υπερθερμαίνονται και μετά και καλά δεν φρενάρουν δλδ ενώ το πενταλ πιάνει ψηλά όπως έχω συνηθίσει κανονικά με τα σωληνάκια υψηλής τα τακάκια μάλλον δυσκολευονται να φρενάρουν! αρχιζουν να σφυρανε αλλά όχι με συνεχόμενο ήχο, σφυράνε με διακοπες στον ήχο! οι δισκόπλακες δεν είναι στραβές γιατί το τιμόνι δεν μου τρέμει καθόλου! χτες με 120χλμ και μετα δυσκολίας σταματούσα όταν χρειάστηκε 1-2 φορές να σταματήσω απότομα. Τα τακάκια δεν έχουν πολλά χλμ και έχουν πάρα πολύ ψωμί ακόμα. Οι δισκόπλακες όμως έχουν νυχάκι και αρκετες χαρακιές δλδ ειναι φθαρμένες, μήπως είναι από αυτό? το χρωμα τους χτες ήταν οκ δεν είχαν αλλαξει χρωμα όπως έλεγα παλια στο αρχικό μου ποστ. Αυτά τα συμπτώματα τα κανει ΜΟΝΟ μετά απο μερικα χλμ με ζεστη και φρεναρισματα, οταν ειναι με λιγα χλμ και κρυα τα φρενα δεν εχω κανενα προβλημα! καμια ιδέα κανείς?
Τελικά τα τακάκια μπρος και πίσω αλλάχτηκαν 19/7/2009 και τοτε μπηκαν και τα σωληνακια υψηλής και ειχα τοτε 143.300 χλμ και τωρα 162.000 χλμ δλδ εχω κανει 18.700χλμ. Τα υγρά φρενων τα βρηκα κατεβασμενα κατω μισο ποντο στο δοχείο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 03-07-11 στις 16:37.
|