Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος.

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 22-05-11, 20:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Περαστικά! εχω αυτο το μοτερ σχεδον σε μαμα κατάσταση με 0.7bar πιεση σταθερά από το 2003 (2003-τελος 2007) σε starlet gt και αρχες 2008 μεχρι σήμερα σε Corolla EE111 (εχει κανει πανω απο 150.000χλμ) και δεν εχω κανενα προβλημα. Εντυπωση μου κανει αυτο που εγινε γιατι και φίλοι που παιζουν με Ct9 σε μαμα κατασταση εσωτερικα το μοτερ στα 0.9 δεν ειχαν θεμα! δεν μας ειπες μαμα τουρμπινα ειχες? και τι wastagate actuator? ενας φιλος μια φορα είδε το μπαρομετρο να βαραει κοφτες και μετα ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΟΥ!!!! και τελικα απλα στα καλα καθουμενα κολησε το actuator με το κλαπετο κλειστο και ανεβαζε συνεχεια πιεση!!! το αποτελεσμα ηταν σπασιμο μπιελων και οχι μονο μιας, τρυπα στην πολλαπλη εξαγωγή και ραγισμα στην τουρμπινα στο μαντεμι! τα μαμα actuator ειναι χαλια, ειδικα αν ειναι πειραγμενο οπως μερικοι πολυ ΚΑΚΩΣ κανουν να βαζουν ελατηριο πανω τους ή να το χτυπανε για να στραβωνει το σιδερακι για να παιξουν μεγαλυτερη πιεση κτλ τοτε ειναι θεμα χρονου να γινει η ζημια! γιαυτο σε ρωταω τι ειχες πανω! τωρα να επαθε ζημια η αντλία βενζινης, νερου ή λαδιου μου φαινεται εμενα ποιο απίθανο!
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,21106505 seconds (84,31% PHP - 15,69% MySQL) with 52 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:01.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)