Περαστικά! εχω αυτο το μοτερ σχεδον σε μαμα κατάσταση με 0.7bar πιεση σταθερά από το 2003 (2003-τελος 2007) σε starlet gt και αρχες 2008 μεχρι σήμερα σε Corolla EE111 (εχει κανει πανω απο 150.000χλμ) και δεν εχω κανενα προβλημα. Εντυπωση μου κανει αυτο που εγινε γιατι και φίλοι που παιζουν με Ct9 σε μαμα κατασταση εσωτερικα το μοτερ στα 0.9 δεν ειχαν θεμα! δεν μας ειπες μαμα τουρμπινα ειχες? και τι wastagate actuator? ενας φιλος μια φορα είδε το μπαρομετρο να βαραει κοφτες και μετα ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΟΥ!!!! και τελικα απλα στα καλα καθουμενα κολησε το actuator με το κλαπετο κλειστο και ανεβαζε συνεχεια πιεση!!! το αποτελεσμα ηταν σπασιμο μπιελων και οχι μονο μιας, τρυπα στην πολλαπλη εξαγωγή και ραγισμα στην τουρμπινα στο μαντεμι! τα μαμα actuator ειναι χαλια, ειδικα αν ειναι πειραγμενο οπως μερικοι πολυ ΚΑΚΩΣ κανουν να βαζουν ελατηριο πανω τους ή να το χτυπανε για να στραβωνει το σιδερακι για να παιξουν μεγαλυτερη πιεση κτλ τοτε ειναι θεμα χρονου να γινει η ζημια! γιαυτο σε ρωταω τι ειχες πανω! τωρα να επαθε ζημια η αντλία βενζινης, νερου ή λαδιου μου φαινεται εμενα ποιο απίθανο!
|