Μα δεν σύγκρινα ρύπους έτσι όπως το λες, είπα απλά τι ισχὺει γενικά στο παράδειγμα που είπες. Για τις επιδόσεις δεν τα είπα αυτά για σύγκριση απλα τα ανέφερα μιας και ειναι σχετικά. Ειναι γενικο χαρακτηριστικό των πετρελαιοκινητηρων η χαμηλή τους απόδοση, γιαυτο εδω και πολλα πολλα χρονια ειναι με turbo ολοι οι πετρελαιοκινηρες. Οσο για τα άλογα μπορεί να έχεις εναν turbo βενζινοκινητηρα και 1300cc και να εχει ιδια αλογα με εναν 2500cc πετρελαιο. Παντως δεν βλεπω οπως και να εχει καμια λογικη να επιτραπουν, μαλλον θα το κανουν επειδη ειναι ετσι σε άλλες χώρες. Οπως ειπα ειναι 1000 φορες καλυτερο να βαλουμε υγραεριο και ΠΟΛΥ χαμηλό κοστος και στα ιδια αμάξια και μηδενικούς ρύπους! ξέχασα να αναφέρω οτι ετσι κι αλλιως αυτη την στιγμή κυκλοφορουν πολλα diesel απο αλλες χώρες με τις αναλογες πινακιδες δλδ Βουλγαρια, Πολωνια κτλ.
και δεν ειπα και το ποιο σημαντικό, αφου θα επιτρεπονται και αυτα δλδ καποιοι να υποθέσω οτι θα αγορασουν με πετρελαιο που ειναι ακριβοτερα τα αμάξια? με το παραπανω κόστος βάζεις υγραέριο. Εκτος αυτου οσοι έχουμε ήδη αυτοκίνητα δεν προκειτε εννοειτε να τα δωσουμε φυσικα οποτε για φτηνότερο κοστος στα καυσιμα βαζουμε υγραέριο. Η τιμη του πετρελαιου δεν εχει μεγαλη διαφορα από την βενζινη και δε νομιζω καν πως αξιζει. Τελος παντων οπως το δει κανεις. Εμενα δεν μου αρεσαν ποτε τα πετρελαιοκινητα για τους λογους που είπα πριν, το μονο που μου αρεσει ειναι πως ειναι ολα turbo!