Αν είναι μόνο 50 τα κιλά της διαφοράς, τότε παίζεται και με τα κιλά του οδηγού, τροχούς κτλ.Βέβαια, η 11άρα έχει ένα μικρό προβάδισμα από τα κιλά και από τους μικρότερους τροχους, αλλά από ότι είδα μόλις στο Power, τότε που είχατε πάει για δυναμομέτρηση, τα 2 Ε12 1,4 είχαν βγάλει 107 και 108 άλογα..Σε σχέση με του Power πως το είδατε το dastek που είχαμε πάει τώρα?ποιο ήταν πιο αυστηρο?Γιατί εγώ έβγαλα 105 και 14 Kg ροπή, δηλαδή μου ρίχνουν και τα 2 Ε12 σε άλογα, και έχω μικρή διαφορά στην ροπή.Επίσης τι παίζει με τους εγκεφάλους που βαράνε πυράκια????Αυτοί μπήκαν σε Ε12???Γιατί εγώ αυτόν έχω, δεν τον έχω αλλάξει και όταν δουλεύει καλά με 100άρες πάει αρκετά καλά....
Με Ε12 έχω πατήσει δυστυχώς μόνο 1 φορά.Αγνώστων στοιχείων ,είχε εξάτμιση, έκανε θόρυβο και είχε ζάντες 16άρες ή 17 άρες όπως τις έκοβα και ήταν και δικάβαλος,οπότε δεν μπορούμε να το πάρουμε σαν μέτρο σύγκρισης.Παρολα αυτά είχαμε κάμποση διαφορά(εγώ μπροστά) απλά δεν θυμάμαι αν είχα τις 14άρες τότε.
Πάντως και με ποιο δυνατα αυτοκίνητα που έχω πατήσει όπως top gun,316i compact(1.8), mazda 2,mx5 nb 1.6, και άλλα που δεν θυμάμαι, έχω φέρει καλά αποτελέσματα.
Γενικά το Ε11 το βλέπω να πηγαίνει πολύ καλά και δεν μπορώ να σκεφτώ πως ένα Ε12 1,4 θα με περνάει...
|