Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #10  
Παλιά 08-01-11, 13:15
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgosvet Εμφάνιση μηνυμάτων
ΓΙΟΥΧΟΥΥΥΥ!
Εμ αν ήταν να δώσουμε 200-300 ευρώ για turbo(Μαστορα ένα turbo μου βάζεις.Εφτασεειιιι!!) θα το είχαμε βάλει όλοι!Μα......ες είμαστε να μην το σκεφτουμε!(με τη καλή εννοια)!Ετσι από περιέργεια το οικονόμικό πακέτο των 5000 ευρώ πόσα επιπλέον άλογα δίνει?
Κοιτα η αλλαγη ενος αυτοκινητου και η αγορα ενος ετοιμου ειναι η πιο ευκολη λυση και ισως και η καλυτερη!Λεω ισως γιατι υπαρχει και η χαρα της δημιουργιας ενος δυσκολου Project αλλα και ο κινδυνος της αποτυχιας!
Και εξηγω παρακατω

Αν θες το <φθηνο> πακετο οποτε ξεχναμε μπιελοπιστονα ξεχναμε μεγαλες πιεσεις και τουρμπινες οποτε και <ΛΙΓΑ>αλογα!
Τι συνεπαγεται αυτο με φλαντζα να κατεβασεις απο 10.1 που εχεις τωρα στο 8 με το πολυ 8.5 για να εισαι αξιοπιστος και με μια 25 αρα ρουλεμανατη (ΝΑΙ υπαρχει και ειναι η καινουργια της GARRETT 2554) και με πιεση απο 0.5 εως το παρα παρα πολυ στο 0.8(με ρισκο) χωρις εκκεντροφορους και ψαγμενα SET UP(ειπαμε οικονομικο πακετο) και με 5ο μπεκ να υπολογιζεις απο τα 98 περιπου που εισαι τωρα και 12.5 κιλα ροπης να πας 150 στο 0,5 και 19 κιλα ροπης εως 180 και 22 κιλα ροπης στο 0.8!Να υπενθυμισω οτι η καινουργια τουρμινα αυτη της GARRETT η 2554 εχει παροχη απο 170-270 και την δινει απο 1.4-2.0 κυβικα οποτε θα δουλεψει καλα στο μοτερ σου διχως υπερβολικο LAG!Αυτη θα εβαζα και εγω στο RENAULT μου αν το τουρμπιζα τωρα!

Βεβαια ο κινδυνος παντα θα εγκυμονει και ειδικα αν παιξεις με πιεσεις της ταξεως του 0,7 -0,8 αλλα η διαφορα οδηγικα θα ειναι πολυ μεγαλη!

Απο την αλλη επειδη θα δωσεις και αρκετα χρηματα(5000+ και δεν ειναι λιγα) θα θες και το αναλογο αποτελεσμα και να ξεκινησεις με 0,5 πιεση γρηγορα θα θες να πας στο 0.8 και εκει αρχιζουν τα προβληματα!Ετσι την πατανε ολοι λιγο ακομα και λιγο ακομα μωρε και μετα ΜΠΟΥΜ!

Πραγματικα δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα ουτε και να σε αποθαρυνω λεγοντας κουκουρουκου τιμες!Ισως και να ειπα και λιγοτερα απο αυτα που θα δωσεις!Φυσικα με επωνυμα και καινουργια πραγματα και οχι με κινεζικα TURBO KIT!(Υπαρχουν ψαξε στο E bay)
Εννοειται και με τα αναλογα οργανα εποπτειας ε!

Εκτος βεβαια απο αλλο αμαξι υπαρχει και η λυση του αλλου κινητηρα 3S(ευκολη αλλα σιγουρη λυση) και εχεις αλλη βαση αλλα αν ηθελες τετοιο πραμα δεν θα την καναμε τωρα την κουβεντα!Αρμοδιος για αυτα ο Κ.Μακατος!
Α!Επισης παρε και το καινουργιο POWER TECHNICHES εχει μεσα υπεκυβισμενο Corolla G6 1800 και τα λεει ολα πολυ αναλυτικα και ο ιδιοκτητης και ο αρθρογραφος!Με περιπου 1 BAR και και τουρμινα IHI VF 22 απο SUBARU FORESTER 2λιτρο εβγαλε 250 αλογα και 33.5 κιλα ροπης!(Μετρημενα βεβαια στο καλο DYNOMET του POWER)
Ετσι για να μην νομιζουνε μερικοι οτι τα αλογα και ΚΥΡΙΩΣ η ροπη ειναι στραγαλια και μπορουν στο 1.3-1.4 με 1400 κυβικα να βγαλουν 39 κιλα ροπης!

Ευχαριστω και συγγνωμη για την εκταση του μυνηματος και αν εγινα κουραστικος!

ΥΓ.Εχει και μια SUPRA στο POWER στο εξωφυλλο με 1800 αλογα και σε φαση εξελιξης απο τους ΡΩΣΟΥΣ και με μοτερ LAND CRUISER με 4.656 κυβικα γιατι ο 3ΖΖ τους επεφτε μικρος!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Τούρμπισμα 3ΖΖ-FE pilotos7 3ZZ 1.6L VVTi 4 28-11-09 22:53



Page generated in 0,33237696 seconds (89,41% PHP - 10,59% MySQL) with 79 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:58.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)