Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 15-11-10, 20:31
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Vasilakos69 Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως και να έχει το civikaki έχει πρόγραμμα..μπορεί να μην παίρνει πολλά άλογα αλλά γίνονται διάφορα άλλα κολπάκια!160 άλογα δεν έβγαινε το VTi?Μόνο πρόγραμμα και τελικό φοράει ο φίλος?
Επίσης η καρότσα αυτή είναι πιο ελαφρύα απο του TS. Το civic είναι γύρω στον έναν τόνο και το ts κοντά στα 1,200 κ κάτι!
Ναι 160 και με αυτα που φοραει (μονο προγραμμα και τελικο) περιπου στα 170.
Ναι παει τον κοφτη στις 9.000 στροφες και οπως και στο Ts ακους το μοτερ να τρελενεται και μαζι του κι εσυ!Βασικα στο βαρος δεν πρεπει να παιζουν τρελες διαφορες μιας η διαφορα στα κιλα τους να ειναι περιπου 100 που τα καλυψα εγω.Το Civic ειναι το sedan που ξεπερναγε τα 1100 κιλα.Βασικα κανεις δεν προσεξε που ειπα οτι ο οδηγος του Civic ειναι και πιο "χερας" και πιο εμπειρος απο τον οδηγο του Celica.Μια φιλικη κοντρουλα ηταν αλλωστε αυτη...
Παντως δεν πιστευω οτι το TS μπορει να πατησει ενα TypeR (φυσικα σε εργοστασιακη κατασταση και τα 2) για διαφορους λογους.Ενας απο αυτους ειναι οτι το TypeR στην αλλαγη απο πρωτη-δευτερα θα μπει στανταρ στο Vtec ενω στην Ts απλα προσευχεσε να μπει στο lift...παραπανω κυβικα,παραπανω αλογα και ροπη..Ειναι και φυσικο αλλα who cares?Ειναι δυσκολο να παρεις διλιτρο τωρα πια.
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 4 ranger ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1064 16-07-09 11:39
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 3 Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1404 24-09-08 16:14
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 2 admin ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1362 09-09-07 05:00
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων billlllll ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2206 27-09-06 16:09



Page generated in 1,21225309 seconds (90,03% PHP - 9,97% MySQL) with 106 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)