παιδια η λυση ειναι μια.Αφηστε τα τσιμουχακια των βαλβιδων στην ησυχια τους μεχρι να παρετε την αποφαση να διαθεσετε 800 με 900 max
στο μαυρακι σας.Τα μαυρα καινε λαδι ναι! Μέχρι να τους αλλαξεις ενα σετακι μεταλλα - ελατηρια πιστονιων και φλατζες κεφαλης-καθαρισμα. Μετα τέλος!!! Μας περιμενουν τα ταλαιπωρα τα μοτερ παααρα πολυ καιρο μεχρι να τους ξαναδωσουμε ζωη εμεις οι Ελληνες. Τα λαδια τους μεσα γινονται σταχτη!Πως να μην κολλησουν τα ελατηριάκια μετα?Απλα κολλανε τα ελετηρια απο μακροχρονια παραμονη στη μαντρα. Αυτο ειναι ολο σας το λεω εγω που μου ειχε γινει φριτεζα.Ενα λιτρο στα 1000χλμ. και ακουγα απο σπασμενα ελατηρια οτι ειχα μεχρι....αχρηστο μοτερ.Τωρα που τα αλλαξα, μηδεν!!!Και το εννοω!Γιατι αραγε???Μαυροκαπακο και παλι μαυρικαπακο τελος.