το μοτερ που λες είναι το γνωστό 4A-GZE που είναι και 1600cc. Δε νομίζω ότι ο κομπρέσορας εχει καμια σχέση με το turbo, άλλh συμπεριφορά έχει ο κομπρέσορας και άλλη η τουρμπίνα!, μπορεί αυτό το μοτερ ίσως να είναι καλύτερο με το κοντο, στο 4E-FTE όμως το καλύτερο είναι το δικο του σασμαν και η καλύτερη επιλογή, όπως εγω έπαθα την πλάκα μου το ίδιο θα πάθεις και εσύ αν το βάλεις! γιαυτό κιόλας το μαμα σασμαν του 1300 μοτερ 4E-FE το έδωσα 200 ευρώπουλα και άφησα του 4E-FTE!
|