Τα ελατήρια των βαλβίδων μπορούν να λειτουργήσουν ικανοποιητικά και στις 9000σαλ.
Στα υπόλοιπα ερωτήματά σου, η απάντηση είναι ένας παράλληλος εγκέφαλος.
Όσο για τη δυνατότητα του εγκεφάλου να τροφοδοτήσει με σωστά μίγματα τον κινητήρα με το lift σε διαφορετικές στροφές, θα σου θυμίσω ένα μόνο πράγμα Παύλο:
Η ECU της TS έχει τη δυνατότητα να τροποποιεί την παροχή καυσίμου σε ιδιαίτερα μεγάλο εύρος, ανάλογα με αυτά που διαβάζει από κάποιους αισθητήρες. Έτσι, για παράδειγμα, με την προσθήκη μιας σωστής φιλτροχοάνης που απελευθερώνει τη φιμωμένη αναπνοή του κινητήρα, το κέρδος μπορεί να φτάσει τα 10-12Hp, και δυναμομετρημένα και "δρομομετρημένα". (Εδώ, πολλοί θα αρχίσουν να λένε διάφορα, αλλά εμείς τα έχουμε συζητήσει και καταλαβαινόμαστε, οπότε τους αφήνουμε να λένε)...
Χάρις σε αυτή την "ευελιξία" -και ενδεχόμενα και με λίγο περισσότερο "ψαγμένες" ρυθμίσεις- μπορείς να φτάσεις να κάνεις το αυτοκίνητο εξαιρετικά γρηγορότερο, διατηρώντας την αξιοπιστία του και προστατεύοντας τη μετάδοσή του.
Άλλωστε, όποιος θέλει φαναροκυνηγό, θα αγοράσει κάποιο τουρμπάτο, το οποίο θα χρειαστεί να το αντικαταστήσει μέσα σε μία διετία, αφού θα έχει καταντήσει χρέπι και θα έχει στοιχίσει όσο άλλο ένα αυτοκίνητο...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 24-08-10 στις 08:53.
Αιτία: Διόρθωση ορθογραφίας
|