Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
To Fiat 500 των 268 ίππων! |
|
08-07-10, 01:46
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-08-2009
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 263
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
To Fiat 500 των 268 ίππων!
Το δημοφιλέστερο Fiat των τελευταίων ετών επέλεξε ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Pogea Racing, ώστε να εξελίξει μια άκρως εντυπωσιακή και αποτελεσματική ταυτόχρονα πρόταση. Διατηρώντας την εργοστασιακή μονάδα ελέγχου του μέχρι σήμερα γνωστού κινητήρα των 1.400 κ.εκ., η Pogea Racing εξασφάλισε την ομαλή λειτουργία του αυτοκινήτου, την ίδια στιγμή που μια σειρά ουσιαστικών βελτιώσεων στα μηχανικά του μέρη εκτόξευσαν τη μέγιστη τιμή της ισχύος.
Εξολοκλήρου ανασχεδιασμένο είναι το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων, όπως άλλωστε και το σύστημα ψύξης του κινητήρα.
Πέρα από την αντικατάσταση του υπερσυμπιεστή καυσαερίων με νέο, μεγαλύτερος σε διαστάσεις είναι και ο κεντρικά τοποθετημένος εναλλάκτης νερού-αέρα, που φροντίζει για την καλύτερη δυνατή λειτουργία του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ.
Η αύξηση της πίεσης στο σύστημα ψεκασμού του κινητήρα συμπληρώνει τον κατάλογο των βασικών τροποποιήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο τετρακύλινδρο σύνολο, αυξάνοντας την ιπποδύναμή του στους 268 ίππους και τη μέγιστη παραγόμενη ροπή στα 330 Nm.
Αντίστοιχα, οι τετραπίστονες δαγκάνες έχουν βελτιώσει την απόδοση του συστήματος πέδησης, περιορίζοντας κατά 1,8 μέτρα, σε σχέση με την εργοστασιακή εκδοχή του αυτοκινήτου, την απόσταση ακινητοποίησης.
Το βασικό κιτ βελτιώσεων της Pogea Racing ξεκινά από τα 3.400 ευρώ, ωστόσο, αν επιθυμεί κανείς μπορεί να προχωρήσει σε επιπλέον τροποποιήσεις, που αφορούν το σχεδιασμό του αμαξώματος –με αεροδυναμικά βοηθήματα της Assetto Corse- και τον εξοπλισμό του εσωτερικού.
{http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231050613}
ή αλλιώς, η έκδοση "ο μπουρλοτιέρης της ασφάλτου"!
__________________
..::[David]::..
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Θεματικός Τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,16430807 seconds (82,24% PHP - 17,76% MySQL) with 38 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:26. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|