Προβλημα στο διαγνωστικο
Καλημερα παιδες.εδω και λιγες μερες εχω παρει ενα διαγνωστικο ELM327 που το συνδεεις στο Pc σου και διαβαζεις δεδομενα απο τον εγκεφαλο του αμαξιου.
Σημερα βρηκα τον χρονο να το δοκιμασω.Συνδεω κανονικα την φισα OBDII το συνδεω με το κομπιουτερ αναβω τον διακοπτη ανοιγω το προγραμμα βαζω την σωστη θυρα COM και παταω να διαβασει την ECU.Περιμενω λιγο αλλα μαπα το καρπουζι,μου εβγαζε fail και να κοιταξω λεει την φισα να ειναι συνδεδεμενη και τον διακοπτη να ειναι αναμενος.
Κατευθειαν παω σε ενα Ford Φιεστα της αδερφης μου συνδεω το καλωδιο αναβω τον διακοπτη ανοιγω το προγραμμα κανω κονεκτ και τσουπ ολες οι λειτουργιες του εγκεφαλου στροφες-θερμοκρασια νερου-θερμοκρασια αισθητηρα Λαμδα-θερμοκρασια αερος-μειγματα και ενα ματσο αλλες πληροφοριες που πραγματικα εμενα λιγο με ενδιεφεραν μιας και δεν ηταν του δικου μου αμαξιου.
Ξαναδοκιμαζω στο δικο μου χιλιους τροπους τιποτα.Πεταγομαι σε ενα συνεργειο που τα Toyota τα δουλευει απεξω βαζει το δικο του επαγγελματικο διαγνωστικο παλι τιποτα,το δοκιμασε το ξαναδοκιμασε τιποτα.μου λεει δεν μπορει κατι συμβαινει εδω καπου στα ηλεκτρικα υπαρχει προβλημα.
Με ρωταει του ειχες κανει καποια μετατροπη παλιοτερα και του απανταω εγω οχι ο προηγουμενος που το ειχε,ειχε αλλαξει κινητηρα(αν θυμαμαι καλα ειχε βαλει μαυροκαπακο)αλλα του λεω το αμαξι δουλευει μια χαρα απλα κατα τυχη βρηκα οτι εκει υπαρχει προβλημα.Σημειωση η μετατροπη ειχε γινει σε Toyota και οχι στον κυρ μητσο.
Ο ανθρωπος απορειμενα με κοιταει και μου λεει τι να σου πω τοσο χρονια στην Toyota δεν μου ειχε ξανατυχει κατι τετοιο.προφανως μου λεει η καπου σε καποιο καλωδιο υπαρχει διαροη η εχει γινει Μ@@@κια στην καλωδιωση που παει απο τον εγκεφαλο στην φυσα η γενικα στην ολη καλωδιωση εχει γινει πατατα.
Φευγω ερχομαι σπιτι και καθομαι βγαζω ολα τα πλαστικα αφαιρω τον εγκεφαλο και τις φισες και κοιταω οσο μπορω τα καλωδια μηπως κατι εχει κοπει,μηπως εχει γινει κανα χειρουργιο με ταινιες μωνοτικες κτλ.
Οσο ειδα τουλαχιστον η φισα ηταν παρθενα δεν υπηρχε ιχνος επεμβασης και φαινοταν σαν να μην ειχε πειραχτει ποτε και απο κανεναν.
Να σημειωσω οτι δεν ειναι προβλημα τροφοδοσιας(τασης) απο την φισα αλλα υπαρχει μονοπλευρη και οχι αμφιδρομη επικοινωνια οπως στο αλλο αμαξι.δυλαδη το διαγνωστικο στελνει τα δεδομενα στην ECU αλλα η Ecu ειναι σαν να μην υπαρχει.
Να σημειωσω οτι το εν λογο ELM327 ειναι απολυτος συμβατο με το αμαξι μου.
Τι αλλο να δω ρε παιδια γιατι μου την εχει βαρεσει ετσι για το γαμωτο.
Εχει προβλημα η Ecu?εχει προβλημα η καλωδιωση?κατι ισως να συμβαινει στην πισω πλευρα της φισας?η ΕCU Μ@@@@ζεται?
|