Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
όταν πας για φρέον αδειάζει όλο το κύκλωμα, γίνεται έλεγχος διαρροών, μπαίνει μέσα και λαδάκι και γίνεται μετά πλήρωση ξανά και έλεγχοε θερμοκρασίας! τα έκανες αυτά σε ειδικό μηχάνημα, ή απλά κοίταξαν αν χρειάζεται συμπλήρωμα? όσες φορές είχα πρόβλημα ψύξης έκανα σε μαγαζί τα παραπάνω και μετά όχι μόνο πάγωνε με την μία αλλά νόμιζα ότι είμαι μέσα σε κατάψυξη ψυγείου! και κατά την γνώμη μου αυτό πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο!
|
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω και να εκφράσω την δική μου εμπειρία που είναι η εξής.
Το προηγούμενο καλοκαίρι και μετά από 17 χρόνια το air condition στο Carina E του πατέρα μου δεν έψυχε. Το πήγα σε ένα φίλο μου ψυκτικό. Έβαλε να δουλεύει το aircondition και μέτρησε την θερμοκρασία στο αεραγωγό με φουλ στροφές αέρα και στο φουλ κρύο. Ακόμα και με αρκετό γκάζι δεν κατάφερνε να παγώσει κάτω από τους 19 βαθμούς! Τραγικό νούμερο!
Συνδέει το όργανό του και διαπιστώνει χαμηλή πίεση του φρέον. Συνδέει την φιάλη και προσθέτει αρκετό. Όταν ανέβηκε η πίεση σε κανονικά επίπεδα ξεσυνδέει και μετράμε με τον ίδιο τρόπο θερμοκρασία στον αεραγωγό, η θερμοκρασία του αέρα έφτασε μέχρι και 5 βαθμούς!!!
Ένα χρόνο μετά το air condition δουλεύει και ψύχει κανονικά!
Δεν γνωρίζω αν στα καινούρια κλιματιστικά έχει αλλάξει η τεχνολογία, αλλά φαντάζομαι Νικηφόρε το δικό σου με του Carina E έχουν την ίδια τεχνολογία. Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν φταίει πάντα ο τρόπος αλλά μπορεί να φταίει ο μάστορας...