Μην ξεχνάμε πως αλλάζουν και τις τροχαλίες (2 είναι νομίζω?) και ανεβάζει το κόστος ακόμα περισσότερο! wastegate όπως είπα στο δικό μου μοτερ το πλαινό καπάκι βγαίνει πολύ εύκολα και δεν μου είναι τπτ να τον ελέγχω πχ κάθε 5000χλμ που αλλάζω και τα λάδια. Τώρα στο VVTI moter δεν ξέρω πως είναι εκεί. Και να πω και κάτι άλλο, έχει τυχει να δω αμάξια να έχουν τον ιμάντα αυτόν ακάλυπτο (να λείπει το καπάκι δλδ) και κάποτε σε ένα νομίζω cossworth έτυχε να πεταχτεί κάτι ανάμεσα εκεί και σφήνωσε και έπαθε τεράστια ζημια το μοτερ! προσοχή αν το ανοίξει κανείς ΠΟΤΕ δεν το αφήνουμε χύμα ανοιχτό, έτσι και πέσει τπτ στο κενό και πάθει κάτι ο ιμάντας την βάψαμε!
|