Nαι φιλε μου εχω κατεβασει εγω 2 φορες στο nissan και αλλη μια σε οπελ αστρα,1 φορα αλλαγη σασμαν και τις αλλες 2 δισκο-πλατο.Μπορεις να ρωτησεις οτι θελεις.............
Παντος αν δεν εχεις τα καταλληλα εργαλεια θα σου ελεγα να μην το κανεις μονος σου μιας και εχει αρκετη δουλιτσα.πρεπει να βγαλεις τους μπροστινους τροχους,κατοπιν να λυσεις το παξιμαδι με την ασφαλεια που ειναι στο κεντρο της δισκοπλακας(του υμιαξονιου) για να ελευθερωθει απο το καρε,μετα να λυσεις την βιδα που ειναι κατω απο το ψαλιδι για να ερθει προς τα εξω ολο το μουαγιε ετσι ωστε να ελευθερωσεις το υμιαξονιο απο την μερια του τροχου.κατοπιν με ενα μεγαλο κατσαβιδι πρεπει να απασφαλισεις τα υμιαξονια απο την μερια του διαφορικου,και μετα το πιο δυσκολο απο ολα να κρεμασεις μονοπατα την μηχανη κοινος να λυσεις της βασης της μηχανης και με ενα κλαρκ η μεγαλο γρυλο να την κρεμασεις μονοπατα ετσι ωστε να μπορεσεις να λυσεις της βιδες γυρω απο την χελωνα και να αφαιρεσεις ολο το σασμαν απο κατω.
Επισης το σασμαν αντε και κατεβηκε μετα αν θες να αλλαξεις και δισκο ειναι αλλο λουκι αφου πρεπει να ειναι κεντραρισμενος ο καινουριος δισκος με το πλατο για να μην δουλευει παρακεντρα (με εναν αξονα κεντραρεται μια χαρα).
Βεβαια μην τα ακους ετσι και τρομαζεις δεν ειναι τιποτα στην ουσια απλα πρεπει να εχεις καποια στοιχειωδη βασικα εργαλεια και την αναλογη προσοχη σε καποια σημεια του εγχυρηματος.
Το εχω κανει 3 φορες σε δικα μας αμαξια και ευχαριστως θα το ξαναεκανα γιατι εχω μερακι πανω στα αμαξια μου.
Οτι αλλο χρειαστεις μπορεις να ρωτησεις ελευθερα αδερφε...
|