Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 14-02-10, 13:27
Το avatar του χρήστη Edessaios
Edessaios Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: COROLLA ZZE12? 1.8/ KE36
Περιοχή: Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 590
Edessaios έχει φοβερή αύρα Edessaios έχει φοβερή αύρα
Τελείωσα κι εγώ την μετατροπή μου όσο αφορά τα μηχανικά μέρη και απλώς μένει το κομμάτι το προγράμματος με παράλληλο αφού ως γνωστόν τα ηλεκτρόγκαζα 16άρια φοράνε DENSO εγκέφαλο που είναι κλειδωμένος.

Στο αυτοκίνητο τοποθετήθηκαν τα παρακάτω:
- Στρόφαλος από Celica 1ΖΖ
- Μπιέλες από Celica 1ΖΖ
- Πιστόνια από Celica 1ΖΖ
- Κυλιδροκεφαλή από Celica 1ZZ με ρο'ι'κή
- Εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής
- Πολλαπλή εισαγωγής από Avensis ηλεκτρόγκαζο
- Πεταλούδα γκαζιού από Avensis ηλεκτρόγκαζο
- Μπουζί ιριδίου (τα φορούσα και στον 3ΖΖ)
- Μπεκ από Celica 1ZZ
- Θερμοστάτης της TRD 71C


Για την ώρα το μόνο που θα αλλάξω μέχρι να τοποθετήσω τον παράλληλο θα είναι τα μπεκ τα οποία θα ξαναβάλω αυτά από τον 3ΖΖ γιατί στο όργανο μου δείχνει ότι έχω πλούσιο μίγμα με αποτέλεσμα το άναμα του check.

Από εβδομάδα θα αφαιρεθεί και ο δεύτερος καταλύτης που είναι κάτω και θα μένει η τοποθέτηση του παράλληλου για τον οποίο περιμένω κάποιες έξτρα καλωδιώσεις. Επίσης υπάρχει και η σκέψη αντικατάστασης του κομματιού της εξάτμισης που είναι ακριβώς πριν το μεσαίο καζανάκι μέχρι τον σύνδεσμο των πίσω εξατμίσεων, με πιο ελεύθερο καζανάκι και σωλήνα διαμέτρου Φ55 όπως είναι και τα διπλά τελικά που έχω. Αλλά αυτό θα εξαρτηθεί μετά τον υπολογισμό της διαμέτρου της εξάτμισης που θα κάνει ο μηχανικός.

Όσο για το πως πάει τώρα το αυτοκίνητο απλώς δεν έχει καμία σχέση με ότι ήταν μέχρι τώρα σε ότι έχει να κάνει με τις ρεπρίζ από όλες τις ταχύτητες.

Αυτά για την ώρα..... Νεότερα σε λίγο διάστημα......
__________________
My garage

COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Edessaios KE36 Edessaios TOYOTA COROLLA KE30 38 28-01-09 13:01
edessaios FOTIS 26 Ειμαι νεος 4 10-03-08 23:26



Page generated in 0,51121998 seconds (90,14% PHP - 9,86% MySQL) with 107 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:55.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)