Τελείωσα κι εγώ την μετατροπή μου όσο αφορά τα μηχανικά μέρη και απλώς μένει το κομμάτι το προγράμματος με παράλληλο αφού ως γνωστόν τα ηλεκτρόγκαζα 16άρια φοράνε DENSO εγκέφαλο που είναι κλειδωμένος.
Στο αυτοκίνητο τοποθετήθηκαν τα παρακάτω:
- Στρόφαλος από Celica 1ΖΖ
- Μπιέλες από Celica 1ΖΖ
- Πιστόνια από Celica 1ΖΖ
- Κυλιδροκεφαλή από Celica 1ZZ με ρο'ι'κή
- Εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής
- Πολλαπλή εισαγωγής από Avensis ηλεκτρόγκαζο
- Πεταλούδα γκαζιού από Avensis ηλεκτρόγκαζο
- Μπουζί ιριδίου (τα φορούσα και στον 3ΖΖ)
- Μπεκ από Celica 1ZZ
- Θερμοστάτης της TRD 71C
Για την ώρα το μόνο που θα αλλάξω μέχρι να τοποθετήσω τον παράλληλο θα είναι τα μπεκ τα οποία θα ξαναβάλω αυτά από τον 3ΖΖ γιατί στο όργανο μου δείχνει ότι έχω πλούσιο μίγμα με αποτέλεσμα το άναμα του check.
Από εβδομάδα θα αφαιρεθεί και ο δεύτερος καταλύτης που είναι κάτω και θα μένει η τοποθέτηση του παράλληλου για τον οποίο περιμένω κάποιες έξτρα καλωδιώσεις. Επίσης υπάρχει και η σκέψη αντικατάστασης του κομματιού της εξάτμισης που είναι ακριβώς πριν το μεσαίο καζανάκι μέχρι τον σύνδεσμο των πίσω εξατμίσεων, με πιο ελεύθερο καζανάκι και σωλήνα διαμέτρου Φ55 όπως είναι και τα διπλά τελικά που έχω. Αλλά αυτό θα εξαρτηθεί μετά τον υπολογισμό της διαμέτρου της εξάτμισης που θα κάνει ο μηχανικός.
Όσο για το πως πάει τώρα το αυτοκίνητο απλώς δεν έχει καμία σχέση με ότι ήταν μέχρι τώρα σε ότι έχει να κάνει με τις ρεπρίζ από όλες τις ταχύτητες.
Αυτά για την ώρα..... Νεότερα σε λίγο διάστημα......
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|