Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Τo «πράσινο» Ρrius οδηγεί στο «κόκκινο» την Τοyota
  #1  
Παλιά 09-02-10, 21:32
Το avatar του χρήστη AE101
AE101 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή: Jedes municipality
Μηνύματα: 292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
AE101 είναι υπέροχος AE101 είναι υπέροχος AE101 είναι υπέροχος AE101 είναι υπέροχος AE101 είναι υπέροχος AE101 είναι υπέροχος AE101 είναι υπέροχος
Τo «πράσινο» Ρrius οδηγεί στο «κόκκινο» την Τοyota

Η μεγαλύτερη βάσει πωλήσεων αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας της. Μετά της ανακλήσεις 8 εκατ. οχημάτων της παγκοσμίως για το πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού, η αναμενόμενη ανάκληση του Τoyota Ρrius για πρόβλημα στα φρένα συνεχίζει να γκρεμίζει τη μετοχή και την εικόνα της. Οι «Νew Υork Τimes» ανέφεραν χθες ότι η Τoyota «θα ανακαλέσει τουλάχιστον 311.000

Ρrius». Η εταιρεία έχει πουλήσει τουλάχιστον 332.000 μονάδες του μοντέλου, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 197.000 στην Ιαπωνία και 103.000 στις ΗΠΑ ανάφερε ο εκπρόσωπός της Τακανόρι Γιοκόι. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία θα προβεί σε παγκόσμια ανάκληση του οχήματος που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.

Χθες τα περιστατικά που αντιμετώπισαν οδηγοί Ρrius πήραν τη σκυτάλη στα τηλεγραφήματα διεθνών πρακτορείων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Βloomberg, όπου καταγράφονται οι απόψεις και η εμπειρία ενός «επώνυμου» Αμερικανού. Ο συνιδρυτής της Αpple Στιβ Βόσνιακ ανέφερε ότι οι οδηγοί των Τoyota Ρrius δεν πρέπει να σταματήσουν να οδηγούν τα οχήματά τους, Συμπλήρωσε ωστόσο ότι το πρόβλημα με τα φρένα «όντως προκαλεί φόβο» ακυρώνοντας έτσι την όποια καθησυχαστική επίδραση των δηλώσεών του. Μάλιστα την περασμένη εβδομάδα ο Βόσνιακ είχε καταθέσει τη δική του άκρως ανησυχητική εμπειρία πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου του. Ανέφερε ότι το δικό του Ρrius (μοντέλο του 2010) έφθασε στα 156 χιλιόμετρα την ώρα χωρίς τη θέλησή του όταν ενεργοποίησε το cruise control για την αύξηση της ταχύτητας- πρόκειται για το ηλεκτρονικό σύστημα που δίδει τη δυνατότητα έλεγχου της ταχύτητας του αυτοκινήτου από τον οδηγό χωρίς να πατάει το γκάζι. «Σίγουρα δεν θέλεις το αυτοκίνητό σου να συνεχίζει σε έναν παγωμένο δρόμο όταν κανονικά θα έπρεπε να σταματά» δήλωσε... παγώνοντας τους ιδιοκτήτες τουμοντέλου. Εσπευσε ωστόσο να διευκρινίσει ότι «όλα αυτά τα προβλήματα πρέπει να διορθωθούν, αλλά δεν πρέπει να αποτρέψουν τους ανθρώπους από την αγορά του Ρrius».

O κατηγορηθείς ως αποφεύγων τη δημοσιότητα πρόεδρος της Τoyota Ακίο Τογιόντα εμφανίστηκε την Παρασκευή ενώπιον των μέσων ενημέρωσης, ζήτησε συγγνώμη, αλλά δεν διευκρίνισε τι θα πράξει η εταιρεία για το Ρrius. Η ανανεωμένη έκδοση του πρώτου υβριδικού μοντέλου ευρείας παραγωγής κυκλοφόρησε το 2009. Είναι το καμάρι της Τοyota, το οποίο της χάρισε την πρωτοπορία στη νέα «πράσινη εποχή» της αυτοκίνησης αλλά εσχάτως μετατράπηκε σε μπούμερανγκ. Οσο το θέμα παραμένει στην επικαιρότητα (σε μεγάλο βαθμό με ευθύνη και της ίδιας της εταιρείας που καθυστέρησε να δράσει) η αρνητική δημοσιότητα «στρώνει το χαλί» στους ανταγωνιστές της και προκαλεί ανασφάλεια και φόβο στους κατόχους των οχημάτων της.

Η ιαπωνική κυβέρνηση έδωσε εντολή στην Τoyota να ερευνήσει το θέμα του Ρrius μετά τις καταγγελίες που έγιναν από οδηγούς. Η Τoyota κατέγραψε τις αναφορές οδηγών Ρrius, οι οποίοι όταν κινούνταν σε δρόμους με ανωμαλίες η πάγο διαπίστωσαν πως το αυτοκίνητό τους συνέχιζε την πορεία του περίπου για ένα δευτερόλεπτο αφότου είχαν πατήσει το φρένο, πρόβλημα που αποδίδεται στο «έξυπνο» ηλεκτρονικό σύστημα για την πέδηση.

Α πό την 21η Ιανουαρίου, όταν η Τoyota ανακοίνωσε ευρεία ανάκληση στις ΗΠΑ (2,3 εκατ. οχήματα) ως χθες η μετοχή της απώλεσε πάνω από το 20% της αξίας της. Χθες το πρωί στο Τόκιο, εν μέσω πληροφοριών για την ανάκληση του Ρrius, υποχώρησε 1,1% στα 3.280 γεν (26,8 ευρώ). Η ανάκληση για το πεντάλ του γκαζιού συνδέθηκε με περιστατικά της επιτάχυνσης παρά τη θέληση του οδηγού, τα οποία συνδέθηκαν στη συνέχεια από τα ειδησεογραφικά πρακτορεία (όπως το Reuters) με 19 θανάτους επιβατών από τρακαρίσματα στις ΗΠΑ την τελευταία δεκαετία. Το θέμα ερευνάται από το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ.

Πηγή: http://www.tovima.gr/default.asp?pid...&dt=09/02/2010
__________________

JDMteam
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Η Τοyota πρωτοπορει και πάλι.... butlerakos Videos 1 27-09-13 04:06



Page generated in 0,20025611 seconds (85,14% PHP - 14,86% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:10.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)