Δυστυχως η G6 σου πασχει απο το κλασικο προβλημα των Ε11 facelift, και ειναι το λεγομενο short block. Λογικα θα εισαι κοντα στα 100000 χιλιομετρα, που συνηθως πρωτοεμφανιζεται αυτο το προβλημα, ή τα εχεις περασει. Επειδη δεν σε πιανει η επεκταση εγγυησης που ειχε κανει η ΤΟΥΟΤΑ για αυτο το θεμα πας σε αλλαγη μοτερ και βαζεις απο την επομενη Corolla, ή αν προτιμας την Ε12 ασχετα αν ειναι profacelift (2002-2004) ή facelift (2004-2007). Σε αυτη τη γενια δεν υπαρχει το συγκεκριμενο προβλημα. Βεβαια πρεπει να ψαξεις καλα το μοτερ που θα βαλεις να μην ειναι καποιο "σκοτωμενο", κοινως για πεταμα, και να βιαζεται ο μαντρας να το διωξει. Την περιπτωση της ολικης επισκευης του δικου σου μοτερ καλυτερα να την σκεφτεις μονο αν αποδεδειγμενα δεν εχει "αρπαξει" το μπλοκ σου, αν δηλαδη δεν εχει καποιο προβλημα ο κορμος και σωζεται η κατασταση με αλλαγη των εντοσθιων (ευκαιρια να υπερκυβισεις σε 1ΖΖ 1.8). Συν οτι το μοτερ σου ξερεις τι χρηση εχει φαει.
|