H άποψη που συσχετίζει την ασφάλεια των επιβατών ενός αυτοκινήτου με μία άκαμπτη μάζα σιδερικών έχει εκλείψει οριστικά. H «ελαστικότητα» των σύγχρονων αυτοκινήτων, παράλληλα με τον εξελιγμένο, πλέον, εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας, είναι ένας συνδυασμός που, κυριολεκτικά, σώζει ζωές.
Και κατι επισημο για τις Δοκιμές πρόσκρουσης (Crash Test)
Mε βάση τις οδηγίες της Eυρωπαϊκής Ένωσης, όλα τα νέα μοντέλα πρέπει να περάσουν από δοκιμές πρόσκρουσης. H απαιτούμενη δοκιμασία περιλαμβάνει πλαγιομετωπική πρόσκρουση που καλύπτει το 40% της επιφάνειας του αυτοκινήτου, με ταχύτητα 56 χλμ./ώρα (35 μίλια/ώρα), καθώς και πλευρική πρόσκρουση με ταχύτητα 48 χλμ./ώρα (30 μίλια/ώρα). Πολλοί κατασκευαστές βέβαια ―θέλοντας να κατοχυρώσουν την ασφάλεια του «προϊόντος» τους― κάνουν κι άλλες δοκιμές πρόσκρουσης, με πιο συνηθισμένες αυτές της ανατροπής και τις οπίσθιες, αλλά και πλαγιομετωπικές που, όμως, καλύπτουν μεγαλύτερο ποσοστό (έως 50%) της μετωπικής
επιφάνειας του αυτοκινήτου.
Απο ενα άρθρο του περιοδικου 4Τ
Και εδω θα διαβασετε τι σημαινει ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ και ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια
Όλοι οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα που υπάρχουν, κάθε αυτοκίνητο κατα την διάρκεια της λειτουργίας του, για μία τουλάχιστον φορά, θα βρεθεί σε συνθήκες ατυχήματος ή και θα εμπλακεί σε αυτό. Είτε επειδή το θέλουν, είτε επειδή αναγκάζονται απο ισχύοντες κανονισμούς, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, για να προστατεύσουν τόσο τους οδηγούς και επιβάτες των οχημάτων όσο και τους άλλους χρήστες των οδών, εφαρμόζουν τεχνικές, με τις οποίες αυξάνεται η ασφάλεια που παρέχουν τα οχήματα. Η ασφάλεια αυτή χωρίζεται σε δύο κατηγορίες:
* Ενεργητική Ασφάλεια, που περιλαμβάνει όλες τις τεχνικές που αποσκοπούν στο να εμποδίσουν να συμβεί το ατύχημα.
* Παθητική Ασφάλεια, που περιλαμβάνει όλες τις τεχνικές που συμβάλλουν στο να μειωθούν οι συνέπειες του ατυχήματος.
ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
* Η Επιτάχυνση
* Το σύστημα πεδήσεως
* Οι ελιγμοί
* Το σύστημα διευθύνσεως
* Οι Υαλοκαθαριστήρες
* Οι διατάξεις εξουδετέρωσεις της δρόσου, της πάχνης και του θαμπώματος
* Οι διατάξεις χαμηλού φωτισμού
* Οι καθρέπτες
* Τα φώτα
* Το κάθισμα του οδηγού
* Η ικανοποιητική Ηχομόνωση του κινητήρα
* Η σωστή θέση των ποδομοχλών
* Οι ασφάλειες των θυρών
ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
* Η κατασκευή του αμαξώματος
* Η εσωτερική κατασκευή - διαρρύθμιση του χώρου των επιβατών
* Οι ζώνες ασφαλείας
* Αερόσακοι Ασφαλείας
* Υποστηρίγματα Κεφαλής
* Τιμόνι
Sorry για το OFF TOPIC
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|