και στην 111 υπήρχαν 2-3 ελαττωματάκια, στα οποία δεν έγινε ποτέ ανάκληση.
πχ. το σπάσιμο του καπακιού του αποθηκευτικού χώρου πίσω απ' το χειρόφρενο ήταν σίγουρο σε όλα σχεδόν τα κορόλα.
η 2α στην G6, υπό κάποιες προυποθέσεις, δεν μπαίνει πάντοτε ομαλά, σε αντίθεση με όλες τις άλλες ταχύτητες.
τα λάστιχα των μπροστινών φαναριών (στρογγυλοφάναρο) δεν συγκρατούνται στη θέση τους πάντα.
θόρυβος στον δεξιό εμπρός τροχό κατά καιρούς που προέρχεται από κάποιο λασκάρισμα μέσα (πρέπει να λυθεί ο τροχός).
Θέλω να πω, πως θα μπορούσε να είχε γίνει ανάκληση και στο παρελθόν, απλά η εταιρία αποφάσισε πως ίσως είχε κάποιες επιπτώσεις αν βγει και πει φόρα παρτίδα τα παραπάνω. Βέβαια δεν είναι τόσο τραγικά όλα αυτά, αλλά δεν παύουν να είναι ελαττώματα.
|