Η δουλειά του θερμοστάτη ειναι να κρατάει σταθερή τη θερμοκρασία του κινητήρα ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία ,τις στροφές και το φορτίο του και πρέπει να φτάνει στη μέση και να μένει εκεί. Γνωστός μου με corolla 101 που είχε πρόβλημα με καυσαέρια και αυξημένη κατανάλωση άλαξε αρκετά πράγματα (αισθητήρες,μπουζί, φίλτρα κ.α) και δεν έγινε τίποτα. Τελικά πήγε σε άλλο μηχανικό ο οποίος άλαξε μόνο τον θερμοστάτη και απο τότε είναι εντάξει. Ο παλιός είχε κολήσει ανοιχτός και ο εγκέφαλος έπερνε πληροφορία από τον αισθητήρα θερμοκρασίας ότι ο κινητήρας είναι κρύος και έστελνε πλουσιότερο μείγμα.
|