Βασικά το εσωτερικό δε με πολυνοιάζει, αρκεί να έχει τα βασικά. Δηλάδή και μένα δε μου πολύ αρέσει αλλά εντάξει είναι βλέπεται. Με όμιλο Vag δε μπλέκω, έχουν δει τα μάτια μου αρκετά, και από την άλλη είναι δύσκολη εποχή για 2λιτρο (ταπερ). Με προβληματίζει λίγο αυτό που λέει ο toyota mania, για σπασμένους, αλλά ήταν μαμά οι κινητήρες ή πειραγμένοι; Δεν ξέρω εν τω μεταξύ αν υπάρχει το 1800 το άουρις για test drive, να δω και εγώ λίγο το γκάζι του, ρεπρίζ κλπ. Το αστρα το έκανα test drive, εντάξει δεν πολύ εντυπωσιάστικα από γκάζι, δηλαδή σε σχέση με κάτι παλιότερα τουρμπάτα, ή ελαφρότερα βέβαια ραλάκια (δε συγκρίνεται το ξέρω), με το κουμπί sport βλέπεις διαφορά, αλλά από το κορόλα που είχα είναι πιο δυνατό, εντάξει και βέβαια, ναι, πίνει τα κέρατά του.
Νομίζω ότι αν το gtc το έβγαζε μια εταιρεία σαν την toyota, που θα το ξέσκιζα χωρίς να σκέφτομαι οχ τι θα μου βγάλει, πήγαινε προσεκτικά κλπ κλπ, θα το έπαιρνα χωρίς σκέψη. Αλλά έχω απαγοητευτεί τον τελευταίο καιρό. Η honda (Σαρακάκης) δεν δίνει πλέον 7 χρόνια εγγύηση, και πανάκριβα, η Toyota δεν βγάζει ή δεν φέρνει στην Ελλάδα, αμάξια με πολλά άλογα και έτσι αναγκάζομαι να πάω στον Γερμανό, που τον έκραζα μια ζωή και βλέπω να μου βγάλει τίποτα και να μου λένε οι δικοί μου: ααα καλά να πάθεις δεν ήθελες να πάρεις ιαπωνικό που δεν βγάζει τίποτα, ήθελες γκάζια, πάρτα τώρα. Τι το'θελες και το έδινες το κορόλα; Μια χαρά ήτανε. Και αυτά τα ρημάδια τα κορόλα γιατί να μην φτιάχνονται εύκολα