Τελικά ανακάλυψα το πρόβλημα με το ρελαντί. Συγκεκριμένα ενώ ρυθμίζω από την βίδα που είναι αριστερά από την πεταλούδα και πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής στις 1000rpm μετά από 2-3 μέρες πέφτει στις 800 με αποτέλεσμα να μην φορτίζετε σωστά η μπαταρία αφού με μεγάλα φορτία φτάνω στα 12volts (στο voltometro) ενώ στις 1000 έχω 14+ !!!
Τελικά το πρόβλημα είναι το τσιμουχάκι μέσα στην βίδα από κάτω και πρέπει μου είπαν να βγάλω όλη την πεταλούδα! το λεγόμενο throttle body και να την αλλάξω από εκεί. Σύμφωνα με τα σχέδια και τις φωτος βλέπω ότι έχει μεταλλική μάλλον φλάτζα που λογικά πρέπει να την αλλάξω και να βάλω και φλατζόκολλα. Αν κανείς ξέρει κάτι περισσότερο ή έχει αλλάξει ή το έχει πάθει ας μου πει, γιατί την Κυριακή θέλοντος καιρού θα έχουμε εγχειρίσεις ανοιχτής καρδιάς στο εξοχικό! παραθέτω φωτος και link. Αύριο θα πάω toyota να πάρω τα ανταλλακτικά.
http://www.tercelreference.com/terce...tle_body_1.jpg