προβλημα με εξατμιση
παιδια ξερω οτι η περιοδος ειναι για διακοπες αλλα το corollaki μου δεν με αφηνει, εχω το g6 του 2000 1.4 vvti, αλλαξα τον Δεκεμβριο την εξατμιση, εβαλα δυο ελευθερα καζανακια και αλλαξα και την σωληνωση, νομιζω οτι μου ειχε πει ο εξατμισας οτι ειναι 50αρα. το αμαξι ειχε καλυτερη λειτουργια σε χαμηλομεσαιες στροφες αλλα ειχε χασει λιγο στα τελικα του, πριν απο ενα μηνα αποφασισα να βαλω ελευθερο καταλυτη, εβαλα εναν μεχρι 200 αλογα. Απο τοτε το αμαξι εχει χασει παντου, δεν εχει συμπιεση, ειναι κουφιο.
σκεφτομαι να ξαναβαλω τον μαμα καταλυτη και να επαναφερω την σωληνωση στα εργοστασιακα νουμερα.
θα ηθελα την γνωμη σας αλλα και την εσωτερικη διαμετρο της εργοστασιακης σωληνωσης.
|