Εγώ έχω 4E-FTE του '94, έχει μεταλλικό καταλύτη από κάτω που μπήκε τον Απρίλιο του 2007 στο starlet GT και τον Mάρτιο 2008 μετακόμισε στην corolla. Αν δείτε τις μετρήσεις είτε στην κάρτα καυσαερίων, είτε στο ΚΤΕΟ είναι λιγότεροι οι ρύποι από αμάξια μαμά του 97-98 1300cc και ελάχιστα παραπάνω από το 1000αρι micra του πατέρα μου! με τον μαμά καταλύτη είχε λιγότερους ρύπους!!! και αυτό επειδή ήταν κεραμικός, οι μεταλλικοί βγάζουν περισσότερα, γιατί είναι ποιό ελεύθεροι. Που θέλω να καταλήξω? ότι έχει αμάξια πολύ παλιά πχ του 90-93 που έχουν παλιούς καταλύτες και δεν έχουν αλλάξει ποτέ! και είναι διαλυμένοι, έχει αμάξια μη καταλυτικά ΑΠΕΙΡΑ και πάνε να το κάνουν έτσι το σύστημα? και ας πούμε εμένα με βολεύει έτσι θα δίνω λιγότερα, και για όσους δεν το ξέρουν τα turbo αμάξια κανονικά βγάζουν λιγότερα καυσαέρια από των αντίστοιχων κυβικών ατμοσφαιρικά. Και αυτό επειδή η τουρμπίνα δουλεύει με τα καυσαέρια.
όμως δεν είναι μόνο αυτό!!! σκέφτηκαν και το άλλο οι μάγκες! αν γίνει την βάψαμε! τα αμάξια πχ που είναι πάνω από 10ετίας πχ εμένα ειναι του 97, θα έχουν μέχρι και +50% παραπάνω τέλη κυκλοφορίας!!!
Τι να πω είναι λίγο, οι κύριοι (λέμε τώρα μη πω χειρότερες λέξεις) νομίζουν ότι θα τα κονομίσουν έτσι και θα τα φάνε και αυτά, δεν θα έρθουν εκλογές? θα τους φτιάξουμε καλά. Πολυ μασαμπουκα έπεσε ρε παιδιά που θα πάει το πράμα? και την πληρώνει ο απλός κοσμάκης που προσπαθεί να είναι τίμιος και δεν του περισσεύουν να τα χαρίζει σε χοντρούς χαραμοφάηδες και λαμόγια και άλλα πολλά.
Ο κλέψας του κλέψαντος λοιπόν, αφού μας κλέβουν αυτοί (γιατί για εμένα κλέψιμο είναι αυτό) κλεψιμο πρέπει και εμείς, και λέει και η σοφή καλή παροιμία : όταν δεις να τρώνε το βιός σου, να τρως με τα δυό σου!
|