Πάντως εγώ στο 4E-FTE έχω τώρα σασμαν από starlet GT και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Στο starlet GT αρχικά είχα το κοντό από το 12V 2Ε μοτερ και με 185/55/14 που είχα σπίνιαρε για πλάκα μέχρι και 3η και ενώ είχε καλή επιτάχυνση στα ταξίδια έψαχνα και για παραπάνω ταχύτητες! τα λάστιχα αυτά έζησαν μόνο 30000χλμ και ήταν michelin pilot exalto. Θα συμφωνήσω και εγώ ότι το μακρύ σασμαν δεν είναι για ατμοσφαιρικό μοτερ, γιαυτό και στο 4E-FTE αποφεύγουμε να βάζουμε σασμαν από G6 παρόλο ότι έχει 6 ταχύτητες, η 6η είναι ποιό κοντή από την 5η του Starlet GT/glanza σασμαν.
Εκτός όλων αυτών που αναφέραμε πριν δεν είπαμε ότι το μοτερ που ευκολότερα ανεβάζει άλογα και με μικρότερο κόστος είναι το 4Ε-FTE. Στα άλλα από όσο γνωρίζω είναι δύσκολα τα πράγματα ειδικά στο 20V και στο 4Α-GZE αυτό που κάνουν αρκετοί είναι να ξηλώνουν κομπρέσορα και να βάζουν τουρμπίνα, που μετά σκίζει το μοτερ.
Υ.Γ Pano είναι 4E-FTE και όχι 4Α-FTE που δεν υπάρχει. Mάλλον το έγραψες έτσι καταλάθος.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-07-09 στις 22:54.
|