Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 15-07-09, 22:37
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Πάντως εγώ στο 4E-FTE έχω τώρα σασμαν από starlet GT και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Στο starlet GT αρχικά είχα το κοντό από το 12V 2Ε μοτερ και με 185/55/14 που είχα σπίνιαρε για πλάκα μέχρι και 3η και ενώ είχε καλή επιτάχυνση στα ταξίδια έψαχνα και για παραπάνω ταχύτητες! τα λάστιχα αυτά έζησαν μόνο 30000χλμ και ήταν michelin pilot exalto. Θα συμφωνήσω και εγώ ότι το μακρύ σασμαν δεν είναι για ατμοσφαιρικό μοτερ, γιαυτό και στο 4E-FTE αποφεύγουμε να βάζουμε σασμαν από G6 παρόλο ότι έχει 6 ταχύτητες, η 6η είναι ποιό κοντή από την 5η του Starlet GT/glanza σασμαν.
Εκτός όλων αυτών που αναφέραμε πριν δεν είπαμε ότι το μοτερ που ευκολότερα ανεβάζει άλογα και με μικρότερο κόστος είναι το 4Ε-FTE. Στα άλλα από όσο γνωρίζω είναι δύσκολα τα πράγματα ειδικά στο 20V και στο 4Α-GZE αυτό που κάνουν αρκετοί είναι να ξηλώνουν κομπρέσορα και να βάζουν τουρμπίνα, που μετά σκίζει το μοτερ.

Υ.Γ Pano είναι 4E-FTE και όχι 4Α-FTE που δεν υπάρχει. Mάλλον το έγραψες έτσι καταλάθος.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-07-09 στις 22:54.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Aλλαγη κατηγοριας jk1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 16-01-11 01:28
αλλαγη μοτερ panos_z Ειμαι νεος 11 21-12-10 13:04
ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΦΛΑΣ TAKISCOR TOYOTA COROLLA E 12 13 06-04-10 22:24
αλλαγη καταλυτη kostaskoz ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 25-07-08 00:36
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΜΠΑΣ??? Zaha TOYOTA COROLLA 111(G6) 10 24-03-08 00:56



Page generated in 0,43009400 seconds (90,15% PHP - 9,85% MySQL) with 103 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:34.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)