Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 31-05-09, 20:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Βασικά σύμφωνα με αυτά που μου είπε και το παιδί από την Λαμία και τον μηχανικό μου που ρώτησα το ασπρομαυρο καλώδιο πρέπει να φέρνει ρεύμα όταν πατάμε το κουμπί του A/C γιατί συνδέεται σε ένα καλωδιο στον κομπρέσορα που είναι ο συμπλεκτης για να πάρει μπρος. Αυτό δεν φαίρνει σε μένα όμως ρεύμα! έτσι σύνδεσα σωστά τα καλώδια ώστε με το κουμπί του Α/C τουλάχιστον να παίρνουν μπρος τα 2 βεντιλατερ (ψυγείου και συμπυκωτή) όπως σωστά πρέπει, όμως ο κομπρέσορας δεν κομπλάρει. Αυτά αν δεις τα είχε πάθει και ο Νίκος στο 1o ποστ που ξεκίνησε και το τοπικ αυτό, αλλά δεν τον έχω βρει να δω τι έκανε τελικά! για να δουλέψει ο κομπρέσορας λοιπόν τράβηξα εγώ καλώδιο (μέσω διακόπτη για να το κλείνω όποτε θέλω) από την μπαταρία (+) ώστε χειροκίνητα να τον βάζω μπρος. Επειδή αυτός δεν είναι ο σωστός τρόπος το ρελαντί παραμένει στις ίδιες στροφές, ζορίζετε η τάση δυναμό και δεν τραβάει καλά και το μοτερ φυσικά (λογικό αφού δεν ανεβάζει το ρελαντί). Τουλάχιστον τώρα δεν μειωνετε το ρελαντί κάτω (300-400rpm) όπως έκανε αρχικά και ο κομπρέσορας δεν ξεκινά πλέον με τον ανεμιστήρα, κάτι είναι και αυτό. Σε άλλο forum και άλλο παιδί με 4E-FTE είχε το ίδιο πρόβλημα, αλλά δεν τον βρίσκω να δω τι έκανε. Είμαστε 3 άτομα με ίδιο πρόβλημα δλδ!
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Προβλημα με P/S GiannisHerbalife ΦΟΡΟΥΜ 6 29-11-15 04:38
προβλημα 2zz-ge???? nikos_adamo TOYOTA COROLLA T-SPORT 30 27-08-10 23:24
προβλημα με ABS gi@nn@kis CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 27 09-07-08 13:12
Προβλημα Elefsinaaaara_CorollaPowe SUPPORT 4 11-10-05 18:59
Προβλημα ? diafanh-psyxh ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 9 17-06-04 02:01



Page generated in 0,46415806 seconds (90,38% PHP - 9,62% MySQL) with 106 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:19.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)