ΕURO II KAI EURO III ειναι τα ανωτατα επιπεδα ρυπων που εχει θεσπισει η ευρωπαικη ενωση και πρεπει να πληρουν οι καταλυτες στα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην ευρωπαικη ενωση..οι πρωτοι καταλυτες του 1991 ειχαν τεχνολογια EURO I (πληρουσαν την πρωτη νορμα της της ευρωπαικης ενωσης)το 1996 αλλαξε αυτη η νορμα βγηκε η EURO II με χαμηλοτερα ανωτατα επιτρεπτα ορια ρυπων κι αλλαξαν και οι προδιαγραφες των καταλυτων για να την πληρουν....απο το 2000-2001 βγηκε η νορμα EURO III κι αλλαξαν παλι οι οι προδιαγραφες των καταλυτων ,για να ριξουν τους ρυπους γιαυτο και το e12 corolla φορεσε και προκαταλυτη .Απο το 2006 και μετα εχουμε νορμα EURO IV και συντομα ερχεται και το EURO V........το E11 corolla λογικα πρεπει να φοραει EURO II προδιαγραφων καταλυτη,απλα ηθελα να μουν σιγουρος και ρωτησα μηπως ηξερε καποιος εδω.Παντως ευχαριστω για το ενδιαφερον νικηφορε!
|