τα σχέδια είναι από την μαμά ΕΕ111? την στρογγυλοφάναρη??? έχεις κάπου τα χρώματα της φύσας του κομπρέσορα? δλδ το κάθε χρώμα τι είναι? εμένα όπως είναι τώρα αυτό που κάνει είναι να παίρνει μπρος ο κομπρέσορας με το που ανοίγω τον διακόπτη ανεμιστήρα, ενώ κανονικά θα έπρεπε να παίρνει με του a/c και δεν ανεβάζει στροφές αντίθετα τις ρίχνει με 150-200rpm με αποτέλεσμα το μοτερ να είναι ψόφιο όταν δουλεύει το a/c. Πρέπει να έχω ανεβάσει το ρελαντί στις 1100-1200rpm για να πέφτει μετά εκεί που πάει και να είναι οκ. Αλλιώς μου πάει τόσο χαμηλά που στις εκκινήσεις πχ από φανάρια ή σε παρκαρίσματα μερικές φορές μου σβήνει. Είναι άλλα 2 παιδιά με ίδιο πρόβλημα, ο ένας που έγραψε αυτό το topic, αλλά δεν ξέρω τι έκαναν τελικά. Όπως είπα και παραπάνω το μοτερ είναι 4E-FTE και ο κομπρέσορας είναι από starlet GT japan μοντέλο με αποτέλεσμα να έχει άλλα χρώματα από την φύσα που υπάρχει για το a/c που είναι της ΕΕ111, γιαυτό έχει γίνει και αυτό το μπέρδεμα, αν δεν βρω τι είναι το κάθε καλώδιο της φύσας δεν θα βγάλω ποτέ άκρη!
|