Νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσω ένα θέμα συζήτησης για την επισκευή 20V.
Μια και ο κινητήρας μου καίει επίσημα πλέον 0,5λτ στα 300χλμ και πιθανότατα και καμένη φλάντζα κεφαλής άρχισα να ψάχνω συνεργείο για επισκευή.
Οι μόνοι που πιστεύω ότι μπορούν να ασχοληθούν στην περιοχή μου με 20ν είναι οι αντιπροσωπείες μιας και δίνουν εγγύηση για ότι κάνουν με όποιο κόστος. οι υπόλοιποι κατ εμέ είναι για τρακτέρια μόνο. Με συζήτηση σε 2 αντιπρ. αυτό που έμαθα είναι ότι το χαμηλότερο κόστος για επισκευή είναι 800€ και μπορεί να φτάσει και 2000€. ανάλογα τι θα βρουν στο λύκο μέσα. Ο κινητήρας μου δεν πιστεύω ότι είναι περίπτωση των 800€.
Η 2η επιλογή που έχω είναι να κατέβω Θεσ/νίκη. εκεί ένας επώνυμος μάστορας μου είπε 650€ και ότι δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνει ρεκτιφιέ. εγγύηση δεν έχει. +100€ βενζίνες λέω εγώ. Αυτό που με προβληματίζει μετά από συζήτηση με φίλο είναι: πώς κοστολογεί 650€ ο τύπος και τι αλλάζει?
Το κόστος για φλάντζα κεφαλής, σετ τσιμούχες, μέταλλα στρόφαλου-μπιελών, τσιμουχάκια βαλβίδες- οδηγούς, ελατήρια πιστονιών κοστίζουν όσο μου ζητάει για επισκευή. για εργατικά τι μένει δηλαδή? σκέφτεστε ότι κι εγώ. κάτι δεν θα αλλαχτεί. Αυτό που είπε ο φίλος επίσης είναι ότι το δικό του 20ν το άνοιξε για tune up έχει 124.000 χλμ και ο ρεκτιφιέ μπάρμπας είπε απαγορεύεται δεν παίρνει είναι πολύ μικρή η απόσταση των κυλίνδρων για ρεκτιφιέ ?!@ περίεργο?
3η επιλογή και οικονομικότερη είναι να μη κάνω τίποτα ώσπου να το πάρω στα χέρια και να πάρω st 550€ ή bt 650€ από κάποιον στην Αθήνα. Είπε ότι είναι καθαρά τα μοτέρ του. ποίος θα το τσεκάρει όμως?
Τελικό αποτέλεσμα : μήπως δεν συμφέρει η επισκευή 20ν ?
διορθώστε με όπου κάνω λάθος γιατί μπερδεύτηκα πλέον.