20V CHARGER
καποιο μελοσ ειχε κανει μια σχετικη ερωτηση αλλα δν βρισκω το τοπικ ασ το μερταφερει αν θελει καποιοσ μοντ...το ειχα ψαξει καποτε και ειχα βρει8 καποια πραγματα...τα εχω ποστερι σε αλλο foroum αλλ δν τιθεται θεμα καθως ειναι δικα μου καθεαυτου ποστ ειχα βρει αυτα λοιπον:
λοιπον υστερα απο ενα προχειρο ψαξιμο που εκανα σχετικα με το μοτερ στη φωτο εχουμε και λεμε τα εξης ο τυπος εχει παρει σαν βαση ενα εικοσαβαλβιδο ασημοκαπακο μοτερ και εχει επεμβει στα εξης....πρωτα απο ολα ωπως διακρινετε και στην φωτο εχει μεταφερει το δυναμο μαρκας denso στο μπροστινο μερος του μοτερ και στην θεση του εχει βαλει τον κομπρεσορα... σε ερωτηση που του εχουν κανει αν ο κομπρεσορας μπορουσε να μπει στην θεση του κομπρεσορα του air condition και να μεινει το δυναμο στην θεση του απαντησε οτι οτι το κιτ αυτο ναι μεν απευθυνεται σε αυτο το μοτερ αλλα ωπως θα δειτε και στισ φωτο που θα βαλω εχει τοπθετηθει σε ιδιοκατασκευη.... οποτε με λιγα λογια σου λεει ψαχτο μονος σου αυτο εμενα ετσι με βολεψε..... συνεχιζουμε και εδω ειναι που θα παθετε ενα ψιλο σοκ: ολα τα σωθικα του αυτοκινητου ειναι εργοστασιακα toyota πιστονια μπιελες στροφαλος κλπ κλπ εκτος αποτην επεξεργασια στην κεφαλη το μονο που εχει αλλαχθει ειναι ο εκκεντροφορος εξαγωγης ο οποιος ειναι της cat...μια χειροποιητη εισαγωγηκαι κολαρα σηλικονης....εχει δανειστει μπεκ απο toyota soarer παροχης 380cc ωπως επισης και το i/c απο το Mr2 turbo.... το μοτερ δουλευει με συμπιεση 10,5:1 και στα 14psi (δν εχω βρει ακομα τημαθηματικη σχεση με τα bar) εβγαλε σε μια δυναμομετρηση με κομπρεσσορα rotrex c30-74 225 αλογα στροφαλο στη συνεχεια εβαλε τον Rotrex 30-95 και στην ιδια πιεση εβγαλε 267αλογα στροφαλο 231 αλογα τροχο στις 7269rpm.. σε αλλη ερωτηση που του κανανε για ποιο λογο δν εβαλε τονrotrex c 30-84 αφου θα μπορουσε να φουσκωνει πιο γρηγορα απαντησε οτι επειδη το εργαλειο ζυγιζει 520 κιλα εχει τεραστιο προβλημα προσφυσης οποτε ηθελε ενα πιο γραμμικο ξεσπασμα πιο ψηλα....γιατα μπροστοκινητα πιο βαρια καθημερινης χρησης αυτοκινητα προτεινει το 30-84....ωπως επισης για ιπποδυναμη κοντα στα 180 -190 αλογα προτεινει τον eaton Μ45 charger.... θα παραθεσω και φωτο καιβιντεο...τις πληροφοριες τις βρηκα διασπαρτες στο ιντερνετ καθως το καλοπαιδο εχει γραφτει σεκαμια δεκαρια φορουμ...να ναι καλα τουλαχιστον μας ξεστραβωνουν και σε κατι.....
ΥΓ1ξεχασα νασας αναφερω οτι την διαχειριση του κινητηρα εχει αναλαβει ο omex710 ωπου ναφερει οτι εχει πολλεσ δυνατοτητες ωπως flatshift launch control traction control ka..και μαλιστα περιμενε γυρω στα 250 αλογα λιγο πανω απο τισ 8000 Rpm αλλα τελικα εβγαλε 261 στι 7 κατι.....σε λιγο θα μας πει τοι τν χαλασε κιολας
__________________
TEACHER: Can you tell me the name of 3 great kings who have brought happiness and peace into people's lives?
STUDENT: Drift-king, Drin-king and Fu...ing..
|