Audi S1 και πρόβλημα σε Α4
Οι 200 ίπποι του αναβαθμισμένου TSI κινητήρα των 1.400 κ.εκ., οι επτά σχέσεις του σειριακού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και η κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης με τον ανταγωνισμό, ακόμα και αν αυτός προέρχεται από τις τάξεις του γερμανικού ομίλου.
Μα καλά..... οι Γερμανοί έχουνε χάσει τον μπούσουλα????
Αφου απέτυχε ο 1400 των 170 ίππων.... επανέρχονται δριμύτεροι!!!!!
1400 με 200 άλογα!!!!!!!! Προφανώς θέλουνε να μας πούνε ότι μάθανε.... απο τα λάθη τους, και πλέον τον βελτιώσανε σωστά ώστε να βγάλει και 30 άλογα παραπάνω απο την προβληματική έκδοση!
Που θά πάει αυτό το χάλι, και αυτό το παραμύθι??? Το χειρότερο δε είναι ότι θα συνεχίζουνε να τα αγοράζουνε σαν τρελλοί!!!!
Υ.Γ. Audi A4, 1.8 - 160hp. Μόλις 2 μηνών..... έμεινε απο μπαταρία. Ολοι θα πούνε ότι μάλλον έκανε βλακεία το παλικάρι και άφησε τίποτα αναμένο. Αμ δε.... απλά, το αυτοκίνητο το κινούσε το ΣΚ, και άντε και 1 μέρα μέσα στην εβδομάδα. Αφού ήρθανε και το πήρανε, το είδανε, και του αλλάξανε μπαταρία, του είπανε και το παραμύθι. ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΑ ΚΙΝΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΕ 2 ΜΕΡΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ AUDI ΤΡΑΒΑΝΕ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΒΗΣΤΟ!!!! Πλέον έχω χάσει πάσει ιδέα για όλα τα Γερμανικά!!!! Να χαίρεται τα 38.000Ε που έδωσε!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|